بیکی فرماندار شهرستان نهبندان گفت: با مساعدت استاندار خراسان جنوبی مبلغ ٧٠ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به شهرستان نهبندان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان گفت: با توجه به وضعیت نامناسب مسیر‌های روستایی و در جهت ادامه پروژه‌های احداثی، قریب به ٢٠ میلیارد ریال در بخش راه‌های روستایی می‌باشد.

او افزود: با توجه با سفر‌های متعدد استاندار خراسان جنوبی به شهرستان نهبندان که تاکنون ۸۹ مصوبه در برداشته است و توانسته است بسیاری از گره‌های چند ساله را باز کند؛ در جهت تکمیل مصوبات باقیمانده و پروژه‌های اولویت دار و نیمه تمام شهرستان، اعتباری با تخصیص صددرصدی به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ شده است.

بیکی اظهار کرد: از مهمترین پروژه‌ها می‌توان به مرکز جامع خدمات درمانی روستای دهک، مرکز بهداشت شهری نهبندان، توسعه سالن ورزشی روستای دهک، چمن مصنوعی روستای چهارفرسخ و شهر شوسف، تکمیل پلاتوی نمایش شهر نهبندان، تکمیل زیر ساخت مجتمع دامپروری نهبندان، مرمت بنای بازارچه صنایع دستی شهر شوسف، جاده سلامت شهر نهبندان، زیرساخت‌های مسکن محرومین، احداث استخر روستای سلاخان و همچنین راه‌های روستایی کلاته حبیب، گرم تمام ده، آتشکده، کجی نمکزار اشاره نمود.


بیشتر بخوانید


فرماندار نهبندان  در خصوص آخرین وضعیت مصوبات سفر استاندار گفت: اولین سفر استاندار در دی ماه ٩٧ بود که ٣٩ مصوبه در برداشت که ٢٢ مصوبه آن بطور کامل اجرایی گردیده و سایر مصوبات که عموما در بازدید‌های روستایی بوده است بخشی به اتمام رسیده و بخشی نیز در مرحله اجرا می‌باشد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.