جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: روزانه بیش از ۱۶ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار می‌شود که نیمی از آن‌ها به انجام ماموریت منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار ابراهیم قربان زاده جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مراسم صبحگاه عمومی یگان‌های نمونه انتظامی خراسان رضوی که در دومین روز هفته ناجا در ستاد انتظامی استان برگزار شد، گفت: در یک سال گذشته ۶۰ مورد آماده باش برای برقراری نظم و امنیت در استان داشته ایم.

او افزود: در یک سال گذشته موضوعات مختلفی نظیر شهادت سردار سلیمانی، حمله مقتدرانه به مقر نیرو‌های آمریکایی در عراق، انتخابات مجلس و شیوع ویروس کرونا، موجب موج سواری معاندان شد، اما با حضور مقتدرانه ناجا برگ زرین دیگری بر افتحارات نیروی انتظامی در خراسان رضوی رقم خورد و در مراسم دهه پایانی صفر نیز حضور چشمگیری برای تامین نظم و امنیت داشتیم.

 

افزایش ۳۴ درصدی کشف موادمخدر در خراسان رضوی


جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: روزانه بیش از ۱۶ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار می‌شود که نیمی از آن‌ها به انجام ماموریت منجر می‌شود و با این وجود کشف بیش از ۳۲ درصد انواع جرایم و بیش از ۹۵ درصد قتل ها، افزایش ۳۴ درصدی کشف موادمخدر، کاهش تصادفات، کاهش فعالیت ارازل و اوباش و مقابله با کرونا در کنار مدافعات سلامت طی یک سال گذشته از اقدامات این نیروی مقتدر بوده است.

بیشتر بخوانید

حجت الااسلام علیرضا رامیار رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی خراسان رضوی نیز گفت: امروز به رغم وجود ناامنی‌ها در اطرافمان، در کشور، شهر‌ها و استان در برقراری نظم و امنیت، سر آمد هستیم و این امنیت محصول همدلی جمعی است که نیروی انتظامی در خط مقدم آن ایستاده است.

او افزود: برقراری این امنیت هزینه داشته و ناجا در کشور حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ شهید و در خراسان رضوی حدود هزار شهید در کنار ۲۴۴ شهید مرزبانی تقدیم کرده است، لذا باید امنیت را با تلاش به نقطه ایده آل برسانیم.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ ماموریت منحصر به فرد در ناجا انجام می‌شود که البته ممکن است خطا هم وجود داشته باشد، اما تلاش شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی قابل ستایش است.

در این مراسم سردوشی سربازان وظیفه اعطا و از نیرو‌های نمونه، خانواده شهداء و پیشکسوتان ناجا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام//ز. ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار