در دومین روز از هفته ناجا فرماندهان و مسئولان انتظامی خراسان رضوی در مرکز نظارت همگانی (۱۹۷) حاضر شدند و به مشکلات شهروندان رسیدگی و ۷۸ تماس مردمی را پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار ابراهیم قربان زاده جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ گفت: سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی مردم با نیروی انتظامی می‌باشد و مردم استان می‌توانند در کنار پلیس، امنیت پایدار را بیش از گذشته ارتقا داده و در کنار پلیس برای حفظ آن نقش به سزایی ایفا کنند.

او افزود: برای ایجاد ارتباطی قوی بین مردم و نیروی انتظامی مرکز نظارت همگانی پلیس خراسان رضوی در کنار مردم قرار گرفته و هم استانی‌های عزیز از هر نقطه استان می‌توانند طی برقراری ارتباط با این مرکز همکاری‌های قابل قبولی با پلیس داشته باشند.

بیشتر بخوانید

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به این که فرماندهان ناجا در همه سطوح و هر ۲ هفته یک بار در این دفاتر حاضر و پاسخگوی مشکلات و سوالات مرتبط انتظامی و امنیتی مردم هستند، ادامه داد: دفاتر نظارت همگانی تلفن ۱۹۷ به عنوان پل ارتباطی مردم با مسئولان ناجا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و دریافت انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر از عملکرد پلیس می‌باشد.

در این جلسه ۲ شهروند منتخب نیز به صورت ویدئوکنفرانس با سردار نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا گفت و گو کردند.

انتهای پیام//ز. ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.