بابک رحمانی معاون فروش ایران خودرو در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص علت حذف ظرفیت ثبت نام خودرو در زمان قرعه کشی، گفت: نیازی به اعلام ظرفیت برای خودروهای ثبت نامی وجود ندارد زیرا مشتریان بر اساس نوع بخشنامه و خودرو در ثبت نام شرکت میکنند.
معاون فروش ایران خودرو بیان کرد:هدف از انجام قرعه کشی این است که شبه برگزاری مسابقه از بین برود. اگر بخواهیم ظرفیت را در مراحل قرعه کشی اعلام کنیم افراد به یک خودرو خاص هجوم میآورند و بیشتر ثبت نام می کنند و تقاضا برای خودروهای دیگر کم می شود.
رحمانی با تاکید بر اینکه تعداد ظرفیت خودروها برای خودروساز و ناظران مشخص است،گفت: تعداد ظرفیت خودروها را قبل از شروع ثبت نام مشخص میکنیم و این آمارها به دست ناظران و سازمانهای نظارتی می رسد و جای هیچ شک و شبههای وجود ندارد، فقط تعداد ظرفیت ها اعلام عمومی نمیشود تا افراد بتوانند بر اساس علاقه و نیاز خود، خودروی مورد نظر را انتخاب کنند و درگیر مسائل دیگر نشوند.
بیشتر بخوانید
او ادامه داد: پس از اعلام زمان قرعه کشی،ظرفیت خودروها اعلام عمومی می شود و آمار نهایی در اختیار سازمانهای نظارتی که در مراحل قرعه کشی حضور ندارند، قرار می گیرد. قرعه کشی کاملا تصادفی است و تمام افراد شانس برابر دارند.
انتهای پیام/