اجرای برنامه‌هایی ویژه به مناسبت هفته مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: برنامه‌های ویژه ای به مناسبت گرامیداشت هفته مازندران امسال اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست شورای سیاستگذاری گرامیداشت هفته مازندران که در استانداری برگزار شد، گفت: برنامه‌های ویژه ای به مناسبت گرامیداشت هفته مازندران از ۱۳ تا ۲۰ آبان امسال در استان اجرا خواهد شد.

او افزود: دستگاه‌هایی همچون استانداری، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ورزش و جوانان، صدا و سیما، شهرداری، حوزه هنری، اوقاف و امور خیریه، محیط زیست، دانشگاه‌های استان با مدیریت سازمان‌های مردم نهاد در این برنامه مشارکت خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر شرایط فعلی کشور ناشی از تاثیرات ویروس کرونا، گفت: تمامی برنامه‌های اجرایی در این هفته با مراعات شرایط و شیوه نامه‌های بهداشتی و غالبا به صورت مجازی خواهد بود.

زارع افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های امسال در هفته مازندران می‌توان به برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی بر اساس کتاب «آیین تیرماه سیزده شو»، اجرای برنامه‌های پژوهشی، استفاده از ظرفیت سمن ها، پخش تله تأتر یا برنامه‌های نمایش رادیویی، استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی، معرفی مفاخر ادبی استان و برگزاری نمایشگاه‌های کتاب با محتوای مازندران اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مازندران یک نگین ارزشمند فرهنگی هنری و آیینی است که در طی قرن‌های متمادی زبانزد خاص و عام بوده و هست، میراث گرانبهای مردمان این سامان اعم از زبان، آیین‌ها، فرهنگ با همت مردم عزیز و همراهی مسئولان، برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.