ماهیگیر محلی با دیدن صید غول پیکر خطرناکی که در قلابش گرفتار شده بود شوکه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید این چیزی نباشد که هیچ یک از ماهیگیران حین ماهیگیری انتظار صید آن را داشته باشند. صید یک کروکدیل! ماهیگیری که در حال ماهیگیری در یکی از مناطق شمال استرالیا بود هرگز تصور نمی‌کرد یک کروکدیل غول پیکر را با قلابش صید کند. این اتفاق روز دوشنبه و در نزدیکی شهر «کاترین» رخ داد.

آقای دِ ویز هنگامی که صید در قلابش گرفتار شد تصور می‌کرد یک ماهی بزرگ باشد، اما با کشیدن قلاب با صحنه‌ای عجیب روبه رو شد. او بلافاصله متوجه شد یک کروکدیل در قلابش گرفتار شده است. در ویدئویی که ویز در فیسبوک منتشر کرده او را در حال کشمکش با این کروکدیل نشان می‌دهد. در این ویدئو او تلاش می‌کند تا کروکدیل را از قلابش جدا نماید.


بیشتر بخوانید


این ویدئو پس از انتشار در فیسبوک مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۱.۵ میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو در فیسبوک با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «وقتی چنین صیدی در قلاب گرفتار می‌شود دو راه بیشتر نمی‌ماند. آنقدر با آن مبارزه می‌کنید تا قلاب شکسته شود یا سرانجام کروکدیل راهی برای فرار خود پیدا کرده و از قلاب جدا شود.» کاربر دیگر نوشت: «چه قلاب با کیفیتی! این قلاب خیال ماهیگیر را در هنگام صید ماهی‌های بزرگ کاملا آسوده می‌کند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
واییییی