معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از بهره برداری سه پروژه فضای سبز به وسعت ۳۷ هزار و ۱۰۰ متر مربع با اعتبار ۵۵ میلیارد تومانی در سطح منطقه سه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در آیین افتتاحیه بوستان‌های شهرداری منطقه سه با اشاره به بهره برداری از سه پروژه فضای سبز شهری با اعتبار ۵۵ میلیارد تومانی در این منطقه، گفت: فضای سبز شهری ضمن آنکه می‌تواند آرامش و ایمنی را در شهر ایجاد کند ارزش افزوده بسیار خوبی برای املاک نیز دارد و باعث بهبود محیط زندگی شهروندان می‌شود.
 
او افزود: به طور متوسط سرانه فضای سبز شهری ما حدود ۱۷.۳ متر مربع است، بنابراین پنج متری که قرار است تازه به آن اضافه شود، عدد پایینی خواهد بود و می‌طلبد که در این زمینه بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: انصافا در سه سال اخیر تمام تلاش ما این بوده که اگر فضا و عرصه خالی برای ایجاد فضای سبز وجود دارد، اعتباری لحاظ شود. در حال حاضر ما با محدودیت عرصه‌ای و تراکم جمعیتی رو به رو هستیم، اما بازهم بر این امر تاکید داریم که اگر فضای خالی وجود دارد، شهردار منطقه سه این موضوع را به جد دنبال کنند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.