معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته تربیت بدنی توضیحاتی را بیان کرد.

عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی، باید عرض کنم که به این مناسبت برنامه‌های متنوعی در بخش‌های مختلف ورزش کشور برگزار شده است. امروز در ادامه پویش کمک های مومنانه جامعه ورزش به آسیب دیدگان ویروس کرونا، فدراسیون جودو و هیئت‌های ورزشی این فدراسیون در ۱۵ استان، پویش کمک مومنانه - همت پهلوانانه را انجام دادند.

احمدی ادامه داد: برنامه ما این است که همچنان این مسیر با حضور سایر فدراسیون‌های ورزشی ادامه پیدا کند و جامعه ورزش بتواند کمک‌های خود را در بخش‌های مختلف به مردمی که دچار آسیب شده اند برساند.

معاون فرهنگی وزارت ورزش افزود: برنامه‌های دیگری هم در هفته تربیت بدنی پیش بینی کرده ایم. طرح‌های خوبی را برای مشارکت مردم در فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزشی داشته ایم. افتتاح پروژه‌های ورزشی نیز از برنامه‌ها دیگر ما است که امیدوایم در این هفته به بهره برداری برسند و در اختیار مردم قرار بگیرند.

احمدی تصریح کرد: درباره موضوع دادگاه عالی ورزش و پرونده‌ای که در آنجا جریان دارد، فدراسیون ایران با فدراسیون جهانی در حال مذاکره است. اگر توافقی صورت بگیرد، می‌تواند در رای دادگاه عالی ورزش تاثیرگذار باشد. اگر هم توافق نشود، طبعا دادگاه بر اساس شکایت فدراسیون جودوی ایران به موضوع رسیدگی خواهد کرد. مستندات کامل این پرونده به دادگاه تقدیم شده است. باید منتظر باشیم این فرآیند به سرانجام برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار