میرعماد گفت: مقرر شده تا ۶۰۰ تن ذخیره مرغ منجمد به صورت مستمر با همکاری و نظارت سازمان صمت و با قیمت ۱۵,۰۰۰ تومان توزیع و در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدحسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در سومین جلسه بررسی مشکلات نهاده‌های کشاورزی استان گفت: چندی است تولید کنندگان دام و طیور استان در کشور برای تهیه نهادهای خود دچار مشکل هستند که بخشی از آن مربوط به تأمین ارز و وابستگی صنایع دامپروری به خصوص دام و طیور و مرتبط با خللی است که در واردات ایجاد شده است.

او با بیان اینکه با بهره‌گیری از سیستم رصد و پایش، نهادهایی که در استان وارد می‌شود به دست خود تولیدکنندگان می‌رسد و از انحراف جلوگیری می‌شود، افزود: تشکیل پلیس امنیت اقتصادی در استان، در راستای کنترل بیشتر امور اقتصادی و پیشگیری از تخلفات در این حوزه است.

میرعماد با بیان اینکه تولید و توزیع تخم مرغ با همکاری اتحادیه مرغ تخم گذار در استان انجام شده و نیاز مصرف کنند تأمین می‌شود، تاکید کرد: توزیع مرغ منجمد در دستور کار استان است و مقرر شده تا ۶۰۰ تن ذخیره مرغ منجمد به صورت مستمر با همکاری و نظارت سازمان صمت و با قیمت ۱۵,۰۰۰ تومان توزیع و در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.