رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس از شناسایی ۷۸ واحد متخلف و تشکیل پرونده برای آنان درنیمه اول امسال در این شهرستان خبر داد.

صادقی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ارزش ریالی این ۷۸ پرونده تشکیل شده در ۶ ماهه‌ی اول امسال ۴۳۲ میلیون و ۴۴۱ هزار ریال می‌باشد که طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی فردوس ارسال شده است.

او با اشاره به اینکه امسال گشت‌های مشترکی با شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، شبکه دامپزشکی و نیروی انتظامی از واحد‌های صنفی صورت گرفته افزود: در این مدت ۳ هزار و ۳۹۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی سطح شهرستان فردوس صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


صادقی اظهار کرد: در ۶ ماهه‌ی اول امسال ۱۳۱ گشت مشترک با شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف نیز برگزار شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس ادامه داد: بیشترین تخلفات صورت گرفته در این مدت از نظر پرونده مربوط به عدم درج قیمت، گرانفروشی و عدم صدور و از نظر ارزش ریالی مربوط به گرانفروشی بوده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.