مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : تعدادی از روستا‌های دهستان چقانرگس به‌دلایل مختلف با مشکل کم آبی و قطع آب آشامیدنی به خصوص در فصل تابستان روبه‌رو بودند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : تعدادی از روستا‌های دهستان چقانرگس به‌دلایل مختلف با مشکل کم آبی و قطع آب آشامیدنی به خصوص در فصل تابستان روبه‌رو بودند که در نهایت با درخواست‌های مکرر اهالی این روستاها، آب شُرب مورد نیاز اهالی با به‌سازی و راه‌اندازی یک حلقه چاه آب متروکه در نزدیکی این روستا‌ها تأمین شد.

او با بیان اینکه این حلقه چاه حدود ۴۰ سال غیر فعال بوده، گفت : آب منطقه‌ای کرمانشاه برای تأمین آب مورد نیاز اهالی این روستا‌ها مجوز تجهیز و راه اندازی این حلقه چاه را صادر کرده است.

او افزود: در کمتر از یک ماه عملیات اجرایی راه اندازی این چاه قدیمی انجام و آب به روستا‌های هدف تزریق شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ادامه داد: برق این چاه با همکاری شرکت توزیع برق استان در کمترین زمان ممکن وصل شد.

کاکاوند با تاکید بر فرهنگ استفاده صحیح از آب، گفت: هم‌اکنون آب شُرب این روستا‌ها وصل است و هیچ‌گونه مشکلی از لحاظ کمبود و کیفیت آب وجود ندارد.

او با بیان اینکه کنتورگذاری در این روستا‌ها انجام نشده است، از مردم خواست با مدیریت مصرف آب همکاری لازم را با شرکت آبفا انجام بدهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.