براساس آمارهای منتشر شده در آمریکا، یک میلیون نفر از اهالی ایالت نیویورک نمی‌توانند هزینه خرید مواد غذایی مورد نیاز خود را تامین کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزمکس، شهروندان ایالت نیویورک آمریکا و مخصوصا ساکنان شهر نیویورک با مشکلات متعددی برای تهیه خوراک و ادامه بقا دست به گریبان هستند، فقر در این ایالت پس از شیوع ویروس کرونا حتی بیشتر هم شده است.

بر اساس نتایج یک آمار منتشر شده، ۱.۵ میلیون نفر از ساکنان ایالت نیویورک توان لازم برای تهیه غذا مورد نظر خود را ندارند.

تعداد قابل توجهی از ساکنان ایالت نیویورک، برای تامین غذای مورد نیاز خود مجبور به مراجعه به موسسات خیریه هستند تا از غذای رایگان استفاده کنند.

یکی از کارکنان موسسات خیریه در نیویورک گفته که کشورش پیش از این هم با فاجعه‌هایی روبرو شده بود، اما با آنچه که الان تجربه می‌کند قابل مقایسه نیست.

گفتنی است، بیش از ۵۳۸ هزار نفر از ساکنان شهر نیویورک در پی شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی مجبور شده‌اند که شغل خود را ترک کنند.

آمریکا تحت مدیریت دونالد ترامپ شرایط بسیار سختی را در خصوص شیوع ویروس کرونا تجربه می‌کند. تاکنون بیش از دویست هزار آمریکایی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
-
مجید
۱۰:۲۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
بمیرم الهی.....چرا آخه؟ ...این عدالته ،ما سیر باشیم آمریکاییها گرسنه باشن؟
این خبرو شنیدم دنیا برام تیره وتار شد..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
پنج سال پيش پسر دايي من با زنش لاتاري برنده شدن و رفتن آمريكا ولي ميگن با اينكه درآمد بالاست ولي خيلي گرونيه مثلا ماشين داري ماهي هفتصد دلار هزينه داره و اجاره يه سوئيت كوچيك از ماهي هزار دلار شروع ميشه خلاصه ميگه سيتيزنشون رو گرفتن برميگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
و ۸۰ میلیون ایرانی
آخرین اخبار