رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز گفت: طرح جمع آوری متکدیان و معتادین متجاهر با حمایت فرمانداری در این شهر انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید علی جزایری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز گفت: طرح جمع آوری متکدیان و معتادین متجاهر، با کمک معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز و با هماهنگی مراجع قضایی و همکاری نیروی انتظامی با حمایت فرمانداری از سوی این معاونت انجام شد.

او بیان داشت: این عملیات در محور‌های ورودی غرب اهواز (پلیس راه قدیم- سه راه خرمشهر و حمیدیه) انجام شد و در بین آنان چند اتباع بیگانه نیز شناسایی و تحویل اردوگاه آسیب‌های اجتماعی شهرداری اهواز شد.

حجت الاسلام جزایری عنوان کرد: این متکدیان به چند شکل در شهر به گدایی ‌می‌پردازند که برخی از روی فقر و برخی دیگر متکدیان متجاهر مجرم بودند که با سوء استفاده از ترحم شهروندان ومقاصد غیرقانونی درآمد کسب مینمایند که جرم تلقی می‌شود.

معاون شهردار اهاز گفن: در پی اجرای این طرح افراد معتاد از سطح شهر جمع آوری و با کسب نظر و اخذ دستور مقام قضایی، متکدیان معتاد جمع آوری شده در مراکز ترک اعتیاد قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.