هزار و ۱۱۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن به صورت ویدئو کنفرانس از سوی رئیس جمهور و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی امروز در استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بیست و نهمین برنامه افتتاح جهش تولید، یک هزار و ۱۱۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان، در ارتباط ویدئو کنفرانس فدائی استاندار کرمان و محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از شهر سیرجان با رئیس جمهور افتتاح شد. 

علی حاجی زاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در حاشیه  این مراسم گفت: امروز در مجموع ۲ هزار و ۸۳۶ واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن و مسکن مهر و با مجموع اعتبار یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در استان کرمان افتتاح می‌شود.

او افزود: همچنین برای احداث چهار هزار و ۲۹ واحد به صورت گروهی و تعاونی به واجدین شرایط در قالب طرح اقدام ملی مسکن زمین واگذار می‌شود.

حاجی زاده بیان کرد: آماده سازی ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰۶ میلیارد ریال برای طرح اقدام ملی مسکن انجام و به زودی به اتمام می‌رسد و عملیات آماده سازی ۱۴۰ هکتار از اراضی تخصیصی به طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان آغاز می‌شود.

او با اشاره به بهره برداری از یک هزار و ۷۲۰ واحد مسکونی مهر تصریح کرد: سه هزار و ۶۶۴ نفر از واجدان شرایط در استان کرمان به پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن معرفی می‌شوند.

 در این مراسم همچنین ۶۶۸  واحد مسکن اقدام ملی در شهرستان سیرجان به بهره برداری رسید که به صورت نمادین کلید یک واحد از سوی معاون وزیر و استاندار کرمان به متقاضی واگذار شد.

 انتهای پیام/ م 

برچسب ها: مسکن ملی ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار