شکرالله سلمان زاده از افزایش شمار مبتلایان و بستری شدگان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: هم اکنون ۱۷۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان آیت الله طالقانی این شهرستان بستری هستند.

او تصریح کرد:افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان نشان از رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی که همان استفاده از ماسک، شست و شوی مرتب دست‌ها و فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: از مردم عزیز منطقه خواهشمندیم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا کادر درمان و بهداشت بتوانند تمامی خدمات درمانی را به بیمارانی که نیازمند هستند انجام دهند.

سلمان زاده اضافه کرد: متاسفانه ۳۲ بیمار بستری در بخش مراقبت‌های ویژه داریم که در شرایط سخت با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند.

او گفت: ظرفیت بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در حال تکمیل است.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.