فیلم "عبور از مه" به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرعلی میردریکوند جایزه بهترین فیلم بخش مستند در پنجمین جشنواره بین المللی آنوسگاردو ایتالیا را کسب کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فیلم کوتاه و مستند "عبور از مه" به کارگردانی و تهیه کنندگی امیرعلی میردریکوند فیلمساز کشوری، جوان و خوش استعداد اهل اندیمشک موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بخش مستند پنجمین جشنواره بین المللی آنوسگاردو ایتالیا شد.

امیرعلی میردریکوند گفت: فیلم "عبور از مه" داستان زندگی خانواده‌ای با دختری معلول و محبوب به نام آرزو است که چالش‌های زندگی یک معلول را روایت می‌کند. او به عنوان سوژه اصلی فیلم معلولیت را محدودیت ندانسته و به دنبال استعدادهایش می‌رود و خانواده اش نیز مسیر عادی زندگی را برایش هموار می‌کنند.

درخشش مستندساز اندیمشکی در پنجمین جشنواره بین المللی آنوسگاردو ایتالیا

او افزود: احمد طلوعی فر به عنوان تصویربردار، صادق پدیدار به عنوان صدابردار، مسعود محمدی در زمینه تدوین، علی حاجیوند به عنوان عکاس، عزیزاله میردریکوند به عنوان مدیرتولید و رحیم واعظی به عنوان ترجمه در ساخت این فیلم همکاری کرده اند، ضمن اینکه سعید رحمنی، کرامت میر، حمید دریکوند، رحیم سپهوند، روزبه فکوری، حسین نظری، مصطفی شهاوند و خانواده صفر دریکوند نسب که پدر آرزو دختر معلول ما را در تولید فیلم یاری نمودند.

درخشش مستندساز اندیمشکی در پنجمین جشنواره بین المللی آنوسگاردو ایتالیا

میردریکوند بیش از ۸۰ حضور و دریافت تقدیر نامه بخش پایانی و مسابقه جشنواره‌های داخلی و خارجی را در کارنامه دارد که از میان آن‌ها جشنواره بین المللی حقیقت، فیلم کوتاه تهران و کودک و نوجوان اصفهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همچنین این فیلمساز، ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند‌های عبور از مه، رهایی، زندگی با آرزو، ۴ دقیقه سکوت، کنسرو، زیر رعد، دیجامه، پسر لر و اسفوماتو را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

درخشش مستندساز اندیمشکی در پنجمین جشنواره بین المللی آنوسگاردو ایتالیا

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.