بیش از ۱۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در هشترود پرداخت شد

فرماندار هشترود از پرداخت ۱۳ میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان تسهیلات کرونایی در نیمه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود در جلسه ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان گفت: از ۱۳ میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان تسهیلات کرونایی ،هفت میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان برای ۲ هزار و ۲۵۰ نفر به عنوان بیمه بیکاری و ۶ میلیارد و ۴۵۶ میلیون تومان برای ۲۵۵ کارگاه مبلغ پرداخت شده است.

او با بیان اینکه سلامت مردم را فدای افرادی که حداقل‌ها را نیز رعایت نمی‌کنند نخواهیم کرد افزود: منکری بالاتر از اینکه افرادی اقتصاد، جان و امنیت مردم را به خطر می‌اندازند وجود ندارد و با این افراد برخورد می‌شود.

امینیان برگزاری هر گونه مراسم عروسی و ختم در شهرستان را ممنوع اعلام کرد و گفت: ستاد کرونا همواره در حال رصد شهرستان است و افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی این ستاد را مراعات نکنند به عنوان متخلف، مورد پیگرد قرار می‌گیرند.

او همچنین چاپ اعلامیه ترحیم را در شهرستان ممنوع اعلام کرد و گفت: چاپ اعلامیه به نوعی دعوت مردم به تجمع است و چاپخانه‌های متخلف در این زمینه نیز به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

امینیان از فعالان در فضای مجازی خواست تا از انتشار اخبار غیرموثق در زمینه کرونا خودداری کرده و مردم را به رعایت نکات بهداشتی دعوت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.