رئیس هیئت کشتی استان کرمان گفت: حضور رئیس فدراسیون در استان کرمان نقطه عطفی برای کشتی این استان بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اسماعیلی رئیس هیئت کشتی استان کرمان با بیان این مطلب افزود: علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی سفر دو روزه‌ای را به استان کرمان برای بررسی مشکلات و وضعیت کشتی در استان داشت.

وی ادامه داد: وقتی رئیس فدراسیون در یک استان حضور پیدا می‌کند، کمک شایانی به حل مشکلات کشتی در آن منطقه می‌شود، چراکه با جلساتی که با مسئولان از جمله استاندار، نمایندگان مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان برگزار می‌کند، نتایج خوبی حاصل می‌شود و می‌توانم بگویم که حضور ایشان در کرمان نقطه عطفی برای کشتی استان بود.

اسماعیلی گفت: از جمله کار‌های پیگیری شده در سفر رئیس فدارسیون کشتی، هماهنگی برای ساخت خانه‌های کشتی و سالن‌های ورزشی کشتی در شهر‌های استان و همچنین همکاری صنایع و بنگاه‌های اقتصادی با هیئت کشتی استان به جهت پشتیبانی از ورزش ملی در کرمان بود.

وی افزود: در دیدار آقای دبیر با استاندار نیز مقرر شد هرساله جامی با نام سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان برگزار شود که در قالب برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور بزرگسالان خواهد بود. ضمن اینکه مقرر شد تمامی شهر‌های استان کرمان صاحب هیئت کشتی شوند.


بیشتر بخوانید:

دیدار رئیس جمهوری داغستان با کشتی گیران آزادکار/ سعداله یف: برای موفقیت در مسابقات جهانی و المپیک با همه توان تلاش می‌کنیم

همدوره آقا تختی درگذشت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار