معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌شرقی تعداد نیازمندان تحت حمایت در استان را ۷۸ هزار و ۸۳۱ خانوار اعلام کرد و گفت: این میزان هفت درصد خانوار‌های استان را شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،جعفری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با اشاره به بهره مندی ۷۸ هزار و ۸۳۱ خانوار از خدمات کمیته امداد آذربایجان شرقی از ابتدای امسال تاکنون گفت: این میزان ۱۵۴ هزار نفر را شامل می‌شود.

او افزود: امسال کمیته امداد آذربایجان شرقی  به طور متوسط ماهانه ۲۰۸ میلیارد ریال مستمری کمک معیشتی به مددجویان خود پرداخت کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به حمایت‌های انجام گرفته از نیازمندان استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۵ میلیارد ریال برای اجاره مسکن خانوار‌های تحت پوشش هزینه شده است.

او گفت: در طول این مدت برای امر ازدواج ۹۰۱ نفر نیز مساعدت شده است که هزینه‌های انجام شده بیش از ۲۳ میلیارد ریال می‌باشد.

جعفری تامین لوازم ضروری منزل را یکی دیگر از چتر‌های حمایتی کمیته امداد برای نیازمندان برشمرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون با کمک‌های مردمی و خیران، بیش از سه میلیارد ریال در این خصوص هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در مدت ذکر شده از هشت هزار و ۴۸۰ نیازمند غیرمددجو در قالب وام و یا کمک بلاعوض حمایت شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.