ستاد مقابله با قاچاق کالای هشترود از یک واحد چوب بری در ناحیه صنعتی فجر این شهرستان ۶۱ کیسه آرد یارانه‌ای را کشف و ضبط کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، انبارته معاون فرماندار هشترود گفت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر انبار آرد دولتی در یک واحد چوب بری ،طی بازرسی‌های انجام شده متاسفانه مشاهده شد که یک واحد چوب بری از آرد‌های یارانه‌ای به جای چسب در چسباندن چوب‌ها استفاده می‌کند.

 انبارته افزود: در شرایطی که دولت آرد را با نرخ یارانه‌ای به نانوایان ارائه می‌کند، انتظار نداریم شاهد چنین تخلفاتی از سوی نانوایان باشیم  اما متاسفانه عده‌ای از نانوایان آرد یارانه‌ای را به قیمت بالا به افراد سود جو می‌فروشند.

او گفت: از زمانی که اعلام شد آرد و نان در منطقه دچار کمبود شده اکیپ‌های بازرسی هر روز از نانوایان شهری و روستایی بازرسی می‌کنند و خوشبختانه تاکنون هیچگونه کمبود نان و آرد در هشترود مشاهده نشده است.

معاون فرماندار هشترود با بیان اینکه هیچ واحد نانوایی اجازه ندارد سهمیه آرد دولتی خود را به نانوایان آزادپز و یا سایر افراد بفروشد گفت: سهمیه آردی که با نرخ دولتی در اختیار نانوایان قرار می‌گیرد، برای پخت نان است تا نیاز مردم به نان تامین شود نه اینکه آرد با نرخ دیگری به فروش برسد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.