هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی تیم کریستال پالاس برابر فولام پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس تیم فولام میزبان کریستال پالاس بود که دراین دیدار خانگی هم راه به جایی نبرد و پنجمین شکست این فصل خود را محتمل شد.

در این بازی که با نتیجه ۲ بر یک به سود کریستال پالاس به پایان رسید، ابتدا "یایرو  ریدوالد" مدافع هلندی در دقیقه ۸ این تیم را با یک گل پیش انداخت و سپس در دقیقه ۶۴  ویلفرد زا‌ها گل دوم تیم مهمان را به ثمر رساند. فولام در دقایق تلف شده نیمه دوم، یکی از گل های خورده را جبران کرد، اما نتوانست از شکست فرار کند.

 داور مسابقه  در دقیقه۸۸ ابوبکر کامارا بازیکن فولام را به دلیل خطا روی بازیکن حریف و پس از بررسی فیلم صحنه، با کارت قرمز مستقیم  از بازی اخراج کرد.

با این نتیجه کریستال پالاس از۶  بازی  ۱۰ امتیازی شد و موقتا در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت، فولام هم با یک امتیاز از همین تعداد بازی همچنان در قعر جدول باقی ماند.

در ادامه مسابقات هفته ششم، امشب (شنبه) ۲ بازی دیگر  برگزار خواهد شد که ابتدا منچستریونایتد از ساعت ۲۰ در اولدترافورد میزبان چلسی خواهد بود و در آخرین بازی امشب نیز لیورپول از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه پذیرای شفیلد یونایتد است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار