مدافع ملی پوش تیم پرسپولیس از سوی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزد کسب عنوان بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد با نظرسنجی از کاربران خود، تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در منطقه غرب را معرفی کند. این سایت پس از معرفی پنج دروازه بان به عنوان نامزد‌های بهترین دروازه بان حالا به سراغ نامزد‌های کسب بهترین مدافع راست رفته است.

در پست بهترین مدافع راست چهار نامزد معرفی شده اند که نام سیامک نعمتی از تیم فوتبال پرسپولیس نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

این سایت نوشت: هفته گذشته ما نامزد‌های بهترین دروازبان منطقه غرب را معرفی کردیم و حالا به سراغ بهترین مدافعان رفته ایم. در بخش بهترین مدافعان ۱۴ بازیکن   برای چهار  پست نامزد شده اند که نظر سنجی با پست دفاع راست آغاز شده است.

سلطان غنام از النصر، پدرو میگوئل از اسد و خوجی علی جانوف از پاختاکور رقیبان سیامک نعمتی در این پست هستند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره سیامک‌ نعمتی نوشت: مصدومیت بازیکنان پرسپولیس، یحیی گل محمدی سرمربی این تیم را وادار کرد تا پیش از شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سیامک نعمتی را به دفاع راست منتقل کند، عملکرد او به قدری خوب بود که این پست را از آن خود کرد.

این بازیکن  بخشی از خط دفاع مستحکمی بود که در طول هفت بازی در دوحه هیچ گلی دریافت نکرد ضمن آنکه او یک تهدید دائمی در خط حمله بود.

نعمتی در این بازی‌ها ۲۱ سانتر و ۶ خلق موقعیت داشت و یک پاس گل داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار