علت مرگ پرحاشیه جوان معتاد مشهدی چیست؟/ سناریو سازی رسانه های بیگانه از فوت مهرداد سپهری

به منظور شفاف سازی جزئیات ماجرای مرگ یک جوان در مشهد، مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی گفت: علت مرگ این جوان اوایل هفته آینده اعلام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی،  انتشار گسترده فیلمی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هنگام دستگیری یک متهم توسط پلیس در حالی خبرساز شد که استفاده از شوکر برای جلوگیری از توهین‌های متهم با دستان بسته، نیز انتقاداتی را به رفتار یکی از ماموران گشت انتظامی کلانتری کاظم آباد مشهد وارد کرد.
 
اما ماجرای این فیلم هنگامی جنجالی شد که جوان ۳۰ ساله متهم بعد از این ماجرا و انتقال به بیمارستان به دلیل نامعلومی جان سپرد، سپس بنا به خبر یک رسانه فارسی زبان خارج از کشور یکی از نزدیکان متوفی ادعا کرد او داخل خودروی نیروی انتظامی و بر اثر عوارض ناشی از گاز فلفل و قبل از رسیدن به مرکز درمانی جان باخته است.

 همزمان رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور نیز تلاش کردند با انتشار بخشی از کل ماجرا به اهداف سیاسی خود دست یابند و پلیس را به طور سیستماتیک به بدرفتاری متهم کنند، اما از سوی دیگر انتشار بخش‌های دیگری از این فیلم که متهم را در حال تخریب اموال مردم و درگیری‌های خیابانی نشان می‌دهد، روند این سناریو سازی را تغییر داد.
 
 بررسی تعدادی از فیلم‌های ضبط شده در محل وقوع حادثه و همچنین تماس‌های اضطراب آمیز توام با نگرانی مردم از رفتار‌های یک جوان در توس ۵۳ به پلیس ۱۱۰، نشان می‌دهد که جوانی به نام «مهرداد» با برخی از حاضران در توس ۵۳ درگیر می‌شود و زن جوانی نیز هراسان از پلیس درخواست کمک می‌کند. او چند دقیقه بعد دوباره با پلیس۱۱۰ تماس می‌گیرد و با ابراز نگرانی شدید از رفتار‌های غیرطبیعی آن جوان، از نیرو‌های انتظامی می‌خواهد که برای جلوگیری از وقوع حادثه‌ای تلخ زودتر به محل مذکور عزیمت کنند! چند دقیقه بعد پلیس برای سرعت بخشیدن به عملیات انتظامی، ابتدا گشت موتورسوار را به محل اعلامی، اعزام می‌کند.

بیشتر بخوانید

اما زمانی که مامور انتظامی تا رسیدن گشت خودرویی، دستان متهم را با دستبند به میله‌ای فلزی حلقه زده است، برخی گفتار‌های اهانت آمیز او موجب استفاده مامور از شوکر می‌شود که همین امر نیز انتقاداتی جدی را در پی داشت.
 
با وجود ماجرای این حادثه تاسف بار زمانی شکل جنجالی به خود گرفت که متهم مذکور به دلیل نامعلومی و به طور مشکوکی جان سپرد و خانواده وی ادعای مرگ بر اثر عوارض ناشی از افشانه فلفل را مطرح کردند! این درحالی بود که به محض گزارش مرگ مشکوک یک متهم در مرکز درمانی، بی درنگ قاضی ویژه قتل عمد عازم پزشکی قانونی شد و به تحقیق در این باره پرداخت.
 
با توجه به اعلام شکایت خانواده متوفی، معاون دادستان دادسرای نظامی نیز در پزشکی قانونی حضور یافت و این ماجرا با دقت زیر ذره بین قضاوت قرار گرفت. به دستور مقام قضایی، تلاش پزشکان قانونی با نمونه برداری از ریه و همچنین انجام معاینه و آزمایش‌های دقیق برای روشن شدن علت مرگ آغاز شد.
 

رسیدگی پرونده در دادسرای نظامی

در همین حال، دادستان نظامی خراسان رضوی از رسیدگی به این پرونده در دادسرای نظامی خبر داد. قاضی مهدی اخلاقی گفت: دستورات لازم به ضابطان قضایی داده شده است و خانواده متوفی نیز شکایت خود را مطرح کرده اند به همین دلیل نیز نمونه برداری از ریه متوفی برای بررسی ادعای افشانه فلفل بر مرگ وی انجام شده است.
 
قاضی ویژه قتل عمد مشهد نیز که از دقایق اولیه اعلام مرگ یک متهم در مرکز درمانی، تحقیقات گسترده‌ای را با حضور در پزشکی قانونی آغاز کرده بود با بیان این که پرونده در دادسرای نظامی رسیدگی می‌شود، گفت: تا زمان اعلام نظر پزشکی قانونی درباره علت مرگ، به هیچ وجه نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم، اما طبق معمول بلافاصله در پزشکی قانونی به همراه یکی از قضات دادسرای نظامی حضور یافتیم تا جزئیات حادثه را از نزدیک بررسی کنیم با وجود این آثار ظاهری ناشی از شوکر برقی یا افشانه فلفل روی بدن یا صورت متوفی نبود، ولی اثری از ضربه روی گردن وجود داشت.
 
قاضی احمدی نژاد  گفت: با توجه به ادعای درگیری در شهرک حجت مشهد و فوت متهم بعد از این حادثه، تحقیقات درحالی ادامه دارد که افراد حاضر در محل نیز مدعی بودند که او با خانواده همسر خودش نیز درگیر شده است.
 
قاضی احمدی‌نژاد با اشاره به رفتار پلیس برای استفاده از شوکر درحالی که دستان متهم بسته بود نیز گفت: آن چه در برخی فیلم‌ها وجود دارد این رفتار پلیس به خاطر استفاده متهم از کلمات نامربوط بوده است وگرنه او کاملا توسط مامور مهار شده بود و این رفتار توجیه دیگری ندارد.

در همین حال مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی نیز با تاکید بر این که علت مرگ جوان مذکور در دست بررسی‌های تخصصی و علمی پزشکی است، گفت: نمونه برداری‌های دقیق برای انجام آزمایش‌های سم شناسی انجام شده است و باید این موارد در آزمایشگاه‌های تخصصی پزشکی قانونی مورد بررسی‌های علمی قرار گیرد.
 
دکتر آریا حجازی افزود: تا زمانی که نتیجه آزمایش‌های سم شناسی مشخص نشود، هیچ گونه اظهار نظر علمی و قطعی نمی‌توان درباره علت مرگ داشت. تلاش می‌کنیم تا اوایل هفته آینده علت مرگ را مشخص و به مراجع قضایی و ذی صلاح اعلام کنیم.
 
حجازی تاکید کرد: آزمایشگاه تخصصی سم و آسیب شناسی خراسان رضوی تجهیزات پیشرفته‌ای دارد، اما نتیجه برخی آزمایش‌ها مانند سم شناسی زمان بر است.
 
این پزشک ادامه داد: هر نوع احتمالی در مرگ افراد وجود دارد، اما تا زمانی که نتیجه آزمایش‌های قطعی توسط پزشکان و متخصصان سم شناسی گزارش نشود، هیچ گونه احتمالی حتی قابل بررسی هم نیست.
 
او تصریح کرد: در این مورد نیز پس از تکمیل معاینه و آزمایش‌ها با کالبدشکافی صورت گرفته، علت مرگ مشخص و اعلام می‌شود.

سردار تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز درباره ماجرای انتشار فیلم در فضای مجازی و ادعا‌های مطرح شده گفت: در مواردی که شهروندان از وقوع حوادث احتمالی یا ایجاد ناامنی در یک منطقه خبر می‌دهند بلافاصله پلیس، گشت‌های موتوری را برای رسیدن سریع به محل اعزام می‌کند تا از وقوع حوادث ناگوار و جبران ناپذیر بعدی جلوگیری شود که در این ماجرا نیز به دلیل ابراز نگرانی‌های اهالی در تماس با پلیس ۱۱۰، گشت موتوری ابتدا به محل رفته است.
 
سردار کاظم تقوی بیان کرد: خطای رفتاری، گفتاری و کرداری هرکدام از ماموران در هر منطقه‌ای قابل گذشت نیست و مراکز نظارتی پلیس مانند بازرسی با این گونه تخلفات انتظامی به شدت برخورد می‌کنند به همین دلیل نیز از همان دقایق اولیه گزارش ماجرا، بلافاصله مامور گشت به بازرسی خراسان رضوی احضار شد و سپس با دستورات ویژه قضایی مورد تحقیق قرار گرفت چرا که رفتار و عملکرد پلیس باید رفتاری الگومآبانه باشد و پلیس اسلامی نیز همواره به اخلاق و رفتار شایسته زبانزد است بنابراین اگر قصوری از سوی هر ماموری انجام شود برخورد قاطع قانونی نیز با وی صورت می‌گیرد.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین با تاکید بر این که پلیس به هیچ کس اجازه اخلال در نظم وامنیت مردم را نمی‌دهد به بخش‌هایی از تصاویر خودرو‌های تخریب شده و بیرون ریختن اموال یک مغازه دار اشاره کرد و افزود: در این صورت پلیس برای مهار فرد متهم وارد عمل شد و تا رسیدن نیرو‌های گشت خودرویی، دستان او را به میله آهنی کنار خیابان حلقه زد.
 
او در عین حال تاکید کرد: حضور قدرتمندانه پلیس در هر منطقه‌ای موجب ایجاد احساس آرامش می‌شود و نیرو‌های انتظامی برای خدمت گزاری به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، اما اگر خدای ناکرده رفتار ناشایستی نیز به هر دلیلی از مامور انتظامی مشاهده شود با قدرت برخورد خواهیم کرد. سردار تقوی با تاکید بر این که دستورات ویژه‌ای را برای بررسی دقیق موضوع از همان لحظات اولیه ماجرا صادر کرده ام، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر نیز بررسی سوابق متوفی نشان می‌دهد او دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه‌های مختلف است، اما در عین حال پلیس خود را مقید به رعایت اخلاق اسلامی در برخورد با هر متهم یا فرد دیگری می‌داند.
 
منبع؛ خراسان
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
ولش بابا
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۳۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
ان شاالله که همیشه تمام نظرات مثبت ومنفی منتشرمیشوند.باتشکر ازباشگاه خبرنگاران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
خدا رحمتش کنه
خدا بدادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
A
۰۰:۴۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
اسپری فلفل!!!!!!!!
احتمالا مواد بیش از حد مصرف کرده اوردوز کرده.
ساده نباشین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
چشم ساده نمیشیم
France
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
معتاد بودن ایشان یک بحث دیگری است سریعا باید دادگاه پلیس هایی که در مرگ این جوان دخیل, بودن تشکیل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
حالا اینم شد قاشقچی 2
بسه دیگه تو روخدا
France
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
عجب حرفی؟ عجب منطقی! هر چه رسانه خارجی میگه شما باید برعکسش باشید؟ اصلا مگه ما باید گوش به زنگ باشیم تا هر چی اونا میگن برعکسش عمل کنیم؟! تکلیف انسانیت و اخلاق و عدالت چه می شود؟ یه آقایانی ممکن است این وسط احساس ضرر کنن، مردم باید تاوان بدهند؟! هیچ انتقاد نشود و هر چی شد و هر ناکارآمدی دیدید و هر بلایی سرتان آمد حرف, نزنید چون دشمن داریم؟! به اینایی که اینجوری میگن باید خسته نباشید گفت به درک و عقلشون!! اونوقت اینا خودشون دوستن!! انقلابی هستن!! وطن دوستن!! با درایت و کارآمدن!! الله اکبر ماشاالله
Germany
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
انسانیت و اخلاق خنده داره برای غربی ها. انسانیت رو تو کشور خودشون ندارن بعد دلسوز ما باشن. بيچاره زندگی تو برای اونا قدر یه مگس هم ارزش نداره
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۴:۳۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
حرف حساب آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
حق با پلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اون کسایی که کامنت میزدن به گرانی ها بپردازید کجان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
خاشقچیییییی
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۳:۰۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
معتاد!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
این فردهرچه میخواهد باشد!؟!! مهم اینه که چگونه مرده است!؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
دهنش رو میبستید
Iran (Islamic Republic of)
الاشتی
۲۲:۳۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
سلام.با عرض خسته نباشید خدمت پلیس های زحمت کش ایران.سردار اشتری نازنین با عرض شرمندگی برخی مامورین جوان شما انگار عقده گشایی میکنن !!!!!!!!! آدم بیشتر گاهی احساس ناامنی میکنه تا امنیت چون فقط و فقط میخوان گیر بدن!!!!!!!!!!!!!شرمنده
Italy
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
نیروی انتظامی مظلوم ترین افراد هستند..هرکس هرچی میخواد بگه..شما بهترینین..شما شب بیداران این خاک هستین..ما مدیون شماییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
متأسفانه پلیس های ما آموزش روانشناسی و رفتار در شرایط بحرانی رو طی نمی کند ونیروی انتظامی در آموزش پرسنل بسیار ضعیف عملکرده.
حالا این فرد که معتاد و ناهنجار بوده و پلیس برای امنیت مردم رفته شکی نیست ولی وقتی طرف رو دستگیر کرده ،دستش رو بسته و فرد دستگیر شده هم شرایط عادی نداره نباید این همه پلیس از خودش واکنش نشون میداد. پلیس باید با صبر و حوصله نسبت به آروم کردن فرد اقدام می کرد تا خالی کردن خشم خودش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اصلا معتاد ارازل اشوبگر.مگه ما استغفرالله خدا شدیم.ملاک حق و باطل رو ما مگه مشخص میکنیم!!! جرمی کرده دادگاه باید محاکمه کنه.نه مامور پلیس...پلیس برای حفاظت جان همون شهروند داره حقوق میگیره.
Iran (Islamic Republic of)
رامين
۲۰:۲۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
ولش کنید بابا فقط جان فلوید رو بچسبید
Iran (Islamic Republic of)
.نمازی
۲۰:۲۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اگرروانی بوده خانواده باید می بردن تیمارستان اگر اراز واوباش بوده که حقش بوده به نظر من پلیس کارش درست بوده چرا مردم به وحشت انداخته معمولا معتاد در.گیر نمیشه
Canada
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
این کانالهای معاند .به تصویر بکشند
چند نفر کارتن خواب در روز در لندن فوت میکنند
حتی بعصی از کارتن خوابها تمام وقت هم کار میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
میرم سیستم مشکل داره نگو نه، آگه مشکل روانی داشته، اورژانس اجتماعی باید تماس می گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
این مرد ما رو بیچاره کرده بود هر روز صبح دم در خانه ما می آمد و به ناموس ما زشت ترین فحش ها را می داد و اماده تجاوز بود خوب شد کشتنش و گرنه خودم می کشتمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
لعنت بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
کاملا معلومه که غربیها یک سناریو برای ما ساخته اند احتمالا از قبل این فرد را چیز خور کرده اند و مثل یک زامبی از او استفاده کرده اند
France
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
امثال حضرتعالی هستن که این جامعه رو به این فلاکت رسوندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
دفعه بعد که یکی از این ارازل اومد سراغ خانوادت دیگه پلیسی نیست ها!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
ما هر وقت زنگ زدیم پلیس یک ساعت بعد اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
معتاد بوده که بوده اول از همه اون یک انسان بوده وکار پلیس اشتباه بوده کسی که دستبند زده دیگه شوکر و گاز فلفل احتیاجی نداره ثانیا ایشون بیمار روانی بوده روانپزشک میخاد نه پلیس از خدا بی خبر
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۲۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اگردرهمون شرایط که اون پلیس قرار داشته ودرملاعام به ناموسش توهین میشه قرارگرفتی وخودتو تونستی کنترل کنی وقیافه روشن فکری بگیری اون وقت حرف بزن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
این انسانی که شما میگی اگه همین حرفا و کارا رو با خانواده خودت میکرد به جای روان پزشک دنبال قمه و ... میگشتی.
Germany
هادی
۱۴:۰۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
میگن نبین کی میگه ببین چی میگه. مرگ سیاه پوست امریکایی جان فلوید خیلی شبیه اینه .
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۲۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مرگ برمنافق
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۳:۵۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
امشب بیست و سی میگه اون فرد جزو اشرار بوده
که پارسال ۲۳۰ نفرو کشته و امسال هم میخواست
۱۰۰ نفر دیگه رو بکشه که پلیس جلوشو گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
پزشکی قانونی که در خدمت مجرمان و مفسدان است ، منتظر نتیجه اش نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
وقتی هنوز پزشکی قانونی علت فوت رو اعلام نکرده چی میگن اخه فوری پلیس رو متهم کردین؟؟؟!!!!
خونوادش مگه تو ماشین بودن که گفتن اسپری فلفل!!!
چرا با رسانه خارجی صحبت کردن شکایت دارن برن شکایت کنن این بازیا چیه بچشون مرده اینا میرن مصاحبه!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
در حال پایمال کردن خونش / خدا جای حق نشسته و ظلم شما میبینه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۲۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اولا هیچی ثابت نشده دوما توکه خودت داری قضاوت بی جامیکنی ازحق وخدا حرف نزن فردای قیامت خودت بایدجوابگوباشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اگه گفتن چند روز دیگه اعلام میشه یعنی حق با خانواده جونه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مگه خونوادش تو ماشین بودن؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
خوب حاضر جوابی ها.منظورم شمای که همیشه پاسخ میدی.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۳۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
ازترس وگازفلفل وشوکرفوت شده اخه می بایست دستگیرکنن بفرستند داخل ماشین مگرحیونی است به میله بستن اخه ادمه
اونم ازنوع بدبختش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
شما آنجا بودی؟

طوری اظهار فضل میکنید که گویا در صحنه حاضر بودید....
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۲۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
هروقت تواون شرایط پلیس قرارگرفتی بعد حرف بزن نشستی تو خونت بغل بخاری نطق میکنی.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۳۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
ازترس وگازفلفل وشوکرفوت شده اخه می بایست دستگیرکنن بفرستند داخل ماشین مگرحیونی است به میله بستن اخه ادمه
اونم ازنوع بدبختش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
به نظرم اینجور افراد که بقیه از شرشون در امان نیستند باید اعدام بشوند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
چقدر شما زد انسان هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
چطوره که قبل از دستگیری سالم و سرحال داشته محل رو تخریب می کرده و به مامور فحاشی می کنه اما درست بعد از دستگیری فوت می کنه اونم مشکوک این پرونده هم آخرش ترکستانه خودتونو خسته نکنین
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۲۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
دکترتاحالادرمورد اوردز دراثرمصرف زیاد موادمخدرچیزی شنیدی؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اغا اصلا قاتل بوده
بدون محاکمه حق نداشتند اذیتش بکنن
هر چی که بوده پس از ازار و اذیت های پلیس مرده

شما اگه حین رانندگی به یک فرد 100 ساله که چند ساعت بعد قراره بمیره بزنی و اون بمیره قاتل محسوب می شی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
به سربازان و اعضای تیم هاییی که برای دستگیری اراذل و اوباش فرستاده میشود خواهشا آموزش های اصولی برای دستگیری افراد را در مواجهه با هر نوع هنجارشکنی بدهید که مانند این ابتکار به خرج ندهند و خودشان را بدبخت نکنند.........
France
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
فرق این انسان با جورج فلوید چی بود، طبق قانون اساسی قبل از اثبات جرم نمی توانید وصله به کسی بچسبانید، شما ها مسلمانی رو فقط یدک می کشید، طرف رو کشته باید مجازات شود، اعدام...
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۳۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
توازمسلمانی چی میدونی که داری قضاوت میکنی مسلمان هیچ وقت قضاوت بی جا نمیکنه.
مرگ برمنافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اینقدر این جورج فلوید رو گفتید که اینجور شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مغزش کار نمیکرد. فحاشی میکرد.
با اراذل و اوباش فرق داره. یارو دیوانه بود باید میرفت تیمارستان نه زندان
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۳۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
وقتی امثال شمایی که الان مدافع حقوق این فردمعتادشدی اگردرهمین موقعیت حضورداشتی همش به پلیس درصحنه فشار میاورید که زودتر جمعش کن زن وبچه مردم اینجان دارفحاشی میکنه میگفتی ببرش بزنش جلوی دهنشو بگیر وقتی یه همچین اتفاق هایی میفته میشد مهربون ترین انسانهای روی زمین ومدافع حقوق معتادهای متجاحر.خداازشما نگذره که باعث وبانی اصلی این اتفاقها هستید باشگاه خبرنگاران مدیونی اگر نظرمو منتشرنکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
این اراذل و اوباش رو باید هر چه زودتر از جامعه جمع کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
از کجا فهمیدی ارازل اوباش بوده او یک بنده خدا بود و حرمت جان و ما و ناموس مسلمان برای هر مسلمانی واجب مگر شما گمراه باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
احسنت. حرف حسابی زدی.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۴۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
شما که گمراه نیستی میرفتی پلیس میشدی اون وقت معلوم میشد چندمرده حلاجی نشستی ازبیرون فقط فتوا صادرمیکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اون یک معتاد رو ول کنید هر روز چند صد نفر بخاطر گرانی می میرن به فکر این ها باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
جورج فلوید هم یک آشوبگر سیاهپوست بود. پس پلیس آمریکا حق داشت سرکوبش کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
این کجا وان بدبخت کجا
Iran (Islamic Republic of)
خزلی
۱۰:۴۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
انسانیت هم خوب چیزیه
جوان معتاد !!!
یا یک انسان
France
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
این بنده خدا وضعیت عادی نداره این چکاری بوده باهاش, کردن میتونستن محترمانه ببرنش
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۱۰:۳۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اینهایی که به رفتارپلیس اعتراض دارندرو بفرستید یکی ازاین افرادشرور ومتجاهر رو با نازونوازش!!!!وشکلات!!! وخروس قندی بیارندتحویل بدهند.طرف یه محله روبهم ریخته باعث رعب ووحشت شده فحاشی به مامورقانون کرده حالا میگن باگاز فلفل!!!مرده؟؟؟!!!!نه عزیزم موادمخری که زده لابدمشکل داشته.دست مامور دردنکنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
آخه مرد حسابی یه معتاد مافنگی چطور میتونه ارازل باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
علی خان !!!گزارش روبخون یه خانمی ازترس دوباربه پلیس زنگ زده.همچین مفنگی هم نبوده.البته ماایرانیها احساس!!مون به عقلمون غلبه داره مگه برای اون کشتی گیرقاتل همه طرفدارقاتل نبودندوازش حمایت نمی کردند؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اینهایی که دارن از دستگیری و فوت این فرد اعتراض می‌کنند ، معلومه مشکل دارن و مغرضانه دارن انتقاد میکنند.اگه این فرد به خانواده ی همین افراد که دارن ازش حمایت میکنند، حمله کرده بود آیا بازم ازش طرفداری میکردن.اینگونه افراد معتاد، انگل و مزاحم باید به دَرَک واصل بشن.
France
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
شما چرا هی میگید رسانه بیگانه رسانه بیگانه!! پس حرمت و حق و حقوق انسان ها, چه می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
خدایی چه دلی دارید هر چیزی و ساده میخواین جلوه بدین واقعا عملکرد تون صفره من اگر بخوام به نیروی انتظامی نمره بدم منفی ۱۰میدم چون خودم هم چند دفعه دیدم برخورد غیر حرفه ای رو از مامورین خجالت اوره
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۳۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
اگرهم نیروی انتظامی نبود از در خونت هم نمیتونستی بیای بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مگه معتاد جون نداره ب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مرگ یک جوان نه فرد یک معتاد
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۰:۲۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
از تو فیلم مشخص معتاد ......
Iran (Islamic Republic of)
الف - همدان
۱۲:۰۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
معتاده ،ولی انسان هست و انسان هم حق زندگی دارد. توهین به یک شخص درست نیست مواظب رفتارمان باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مرگ یک انسان یک مسلمان کسی که حرمت خونش بر همه واجب بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مگه بخاطراینکه معتادبوده حق داریم بکشیمش یامثل ی حیوون باهاش رفتارکنیم بیچاره مشکل روانی داشته بایدمددکاراجتماعی میومدنه پلیس
آخرین اخبار