مدیر آموزش و پرورش بافق گفت: دو طرح ورزشی اتاق تربیت بدنی و سالن ساختار قامتی ویژه دانش اموزان بافقی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا قاسم زاده، مدیر آموزش و پرورش بافق گفت: اتاق تربیت بدنی در آموزشگاه‌های هفتم تیر و ۱۵ خرداد و سالن ساختار قامتی در مجموعه ورزشی آزادگان (کلوپ) طرح های افتتاح شده آموزش و پرورش در این شهرستان است.

او افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۳۷۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران، شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و آموزش و پرورش هزینه شده است.

او بیان کرد: این سالن و اتاق تربیت بدنی مجهز به ادوات مربوط به ساختار قامتی از جمله دستگاه آنالیز ساختار قامتی بدن، اسکنر سه بعدی کف پا، دستگاه اندازه گیری قدرت دست و انگشتان و تجهیزات ورزشی است.

مدیر آموزش و پرورش بافق توجه به سلامت جسم را یکی از اهداف سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش کشور عنوان و تصریح کرد: هدف از تمرین دانش آموزان در این سالن‌ها بررسی وضعیت ساختار قامتی و کنترل ناهنجاری‌های بدنی دانش‌آموزان مدارس است.

قاسم زاده گفت: مجموعه بازی‌ها و حرکاتی که در سالن‌های بازی و ورزش در نظر گرفته شده، می‌تواند به خوبی فکر، خلاقیت و تمرکز دانش‌آموزان را تقویت و آن‌ها را به تحرک و کار گروهی تشویق کند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار