مسئول گروه جهادی خادمیاران رضوی دراستان از آمادگی خادمیاران جهادی در جبهه سلامت خبرداد.

دانایی فر مسئول گروه جهادی خادمیاران رضوی دراستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت:پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری بیش از ۲۳۰ خادمیارجهادی در ۱۰ شهرستان و در قالب ۲۰ گروه جهادی مختلف آماده همکاری هستند.

او افزود:این جهاد گران جهت ضدعفونی اماکن عمومی، مساجد وهمچنین جهت حضور در بیمارستان‌های سطح استان و کمک به کادر درمانی مبنی بر مهارکرونا انجام فعالیت خواهندکرد.

دانایی فر بااشاره به ورود دوباره نیرو‌های داوطلب برای خدمت رسانی به مردم به جهت مقابله با شیوع بیماری کرونا گفت: خادمیاران رضوی درشهرستان‌ها به ویژه خادمیاران جهادی باید در زمینه ضدعفونی معابر، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش و... بین نیازمندان با هماهنگی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا همکاری لازم را انجام دهند.


بیشتر بخوانید


مسئول گروه جهادی خادمیاران رضوی در استان بیان کرد:از روز‌های نخست شیوع ویروس جدید، خادمیاران جهادگر همه فعالیت‌های تجمعی خود را تعطیل کرده و برای کمک به هموطنان در خط مقدم و چه پشت جبهه کمر همت بسته و همانند روز‌های جنگ دفاع مقدس، به دفاع از سلامت همشهریان در جبهه سلامت پرداختند.

او در ادامه گفت:دوخت ماسک و البسه پزشکی در منازل از سوی خادمیاران و حضور در کارگاه‌های تولید ماسک و تولید محلول ضدعفونی کننده از دیگر فعالیت‌های خادمیاران جهادی بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.