فرماندار بردسیر گفت: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی موجب قرار گرفتن شهرستان بردسیر در لیست شهرستان‌های بحرانی کشور شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  نجف پور ،فرماندار بردسیر، در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و کوتاهی بعضی دستگاه‌های اجرایی در انجام وظیفه موجب قرار گرفتن شهرستان بردسیر در لیست شهرستان‌های بحرانی کشور شده است.

او افزود: باید تلاش کنیم تا روند ابتلا را در شهرستان کاهش دهیم و از امروز آنچه که در ستاد تصویب می‌شود دستگاه‌های اجرای موظف به انجام آن هستند و اگر اجرا نکنند فرمانداری به عنوان ترک فعل از آن‌ها به دادستانی شکایت می‌کند، چون مسئله بازی با جان مردم است.

فرماندار بردسیر بیان کرد: از امروز دستگاه‌های متولی مبارزه با کرونا موظف هستند که مرتب در قالب مصاحبه و نشست خبری به مردم اطلاع رسانی کنند تا مردم نسبت به وخامت اوضاع مطلع شوند.

او تاکید کرد: از امروز هیچ اولویتی برای دستگاه‌های اجرایی شهرستان بالاتر از مبارزه با بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم نیست و با هر مسئول یا دستگاهی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکند برخورد قانونی می‌شود.

نجف پور اظهار کرد: از امروز محدودیت‌هایی برای ۴ گروه شغلی اعمال خواهد شد که در گروه شغلی اول با رعایت شرایط بهداشتی کرونا فعالیت می‌کنند و سه گروه شغلی دیگر باید تعطیل شوند و دستگاه‌های زیربط موظف به اجرایی شدن این تصمیم هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار