اخذ سند تک برگ برای بیش از ۱۷ هزار اراضی ملی در لامرد

در اجرای طرح کاداستر نقشه پلاک‌های تفکیکی انفال، در شش ماهه نخست امسال مالکیت دولت بر روی ۱۷ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان لامرد با اخذ سند تک برگی تثبیت گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی نکوگو سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لامرد ،گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان متبوع مبنی بر تثبیت مالکیت دولت بر روی اراضی ملی و همچنین تحقق اهداف برنامه‌های ۹ در ۹۹، عملیات کاداستر نقشه پلاک‌های این شهرستان از اوایل امسال شروع و تا پایان شهریور ماه بر روی ۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی عملیات کاداستر انجام و از این میزان ۱۷ هزار و ۵۰۰ هکتار دارای سند تک برگ شد.

او، بیان کرد: بر این اساس اسناد دفترچه‌ای اراضی ملی پلاک‌های خیرگو، قلعه سهراب، محمد طاهری، مجاور خیرگو و قلعه سهراب، احشام، شیرینو، مجاور احشام، چهارطاق و کتک و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان به سند تک برگ تبدیل شد.

نکوگو، تصریح کرد: با ادامه این روند همکاری اداره ثبت اسناد و املاک در اخذ سند تک برگ در دیگر پلاک‌ها و با تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی شاهد جلوگیری از تصرف این اراضی، زمین خواری و کاهش بار حقوقی مربوط به موضوع  زمین خواهیم بود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار