آغاز رزمایش لبیک گویان ولایت در شهرستان کارون

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان کارون از آغاز رزمایش لبیک گویان ولایت در این شهرستان خبر داد.

سروان پاسدار رضا محمدخواه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان کارون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: رزمایش لبیک گویان ولایت در این شهرستان آغاز شده و بسیجیان جزو اولین  نهاد‌های لبیک گو به این رزمایش بودند.

او با اشاره به اجرای این رزمایش، افزود: آمران امر به معروف و نهی از منکر در ۲۰۰ گروه مردمی بصورت داوطلب به همراه بسیجیان در ضدعفونی معابر کمک رسانی کردند.

محمدخواه بیان داشت: بسیجیان آمران امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر ضدعفونی معابر شهرستان کارون، به افرادی که در معابر عمومی فاقد ماسک هستند، تذکر داده و به آن‌ها ماسک هدیه می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به اجرای چندین مرحله از کمک‌های مومنانه بوسیله بسیجیان شهرستان کارون، تصریح کرد: قرار است که ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مناطق محروم  این شهر توزیع شود.

او اذعان داشت: بیش از یکهزار نیروی کارآمد و توانمند بسیجی در جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به صورت شبانه روزی فعال بوده و تولید ماسک، دستکش، لباس بیمارستانی نیز در کارگاه‌هایی که به همت خواهران بسیجی شهرستان کارون شکل گرفته، در حال انجام است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.