سعید شاهمیر معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ تهران در گفتوگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ایجاد بازار دائمی برای تمبرفروشان در موزه ارتباطات اظهار کرد: از نظر مدیریت شهری اینکه فضاهایی ایجاد شود که در گذر زمان به پاتوقهای غیر رسمی تبدیل شود، آسیبهای اجتماعی را به دنبال دارد. اینکه کوچه یا معبر تبدیل به محل عرضه و فروش تمبر شود جالب نیست.
وی افزود: وظیفه مدیریت شهری به عنوان متولی میتواند تسهیل گری در ایجاد بازارچهها یا توسعه زیرساختها باشد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ تهران گفت: شرایط موزه تمبر به صورتی است که باید شهرداری فضاهای بیرونی را ساماندهی کند؛ حال اگر شهروندان بدانند چنین ظرفیتهایی برای خرید و فروش وجود دارد، بخشی از اوقات فراغت خود را در این اماکن به خوبی سپری خواهند کرد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/