میزان ازدواج های ثبت شده در استان خراسان رضوی از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲.۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در هفت ماهه ابتدای امسال ۲۹ هزار و ۶۱۹ واقعه ازدواج و ۱۰ هزار و ۳۶۲ واقعه طلاق در دفاتر ازدواج و طلاق استان به ثبت رسیده است که ۲.۹ درصد افزایش در تعداد وقایع ازدواج و همین میزان کاهش برای ثبت وقایع طلاق نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

استان خراسان رضوی از ۳۱۳ هزار و ۷۵۴ ازدواج ثبت شده در کشور پس از تهران با کسب جایگاه دوم، ۹.۴ درصد از کل ازدواج‌های کشور را به خود اختصاص داده است و با وجود کاهش میزان طلاق‌های ثبت شده استان  امسال متاسفانه همچنان در تعداد طلاق با سهم ١٠ درصدی از کل طلاق‌های کشور جایگاه دوم را دارا است.

پس از مشهد با ۱۲ هزار و ۹۱۶ واقعه ازدواج و پنج هزار و ۴۱۸ طلاق ثبت شده در هفت ماهه منتهی به مهر ماه امسال شهرستان‌های نیشابور، تربت جام و تربت حیدریه به ترتیب بیشترین واقعه ازدواج و شهرستان‌های نیشابور، تربت حیدریه و سبزوار بیشترین میزان طلاق ثبت شده در دفاتر رسمی ازدواج و طلاق استان را به خود اختصاص داده اند.
 
منبع:ایرنا
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار