مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: تشدید بیماری وسواس که در خانم‌ها شایع‌تر است یکی از مشکلات ایجاد شده توسط کروناست که در این خصوص تلاش شد تا خدمات مشاوره‌ای لازم به افراد داده شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  زهره رستمی مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه نیز از ورود این دفتر به موضوع آسیب‌های مرتبط با کرونا در حوزه خانواده اشاره کرد و گفت: یکی از این اقدامات تهیه بسته حمایتی - بهداشتی برای خانواده‌هایی بود که به دلیل کرونا در سوگ عزیزشان نشسته بودند.

او افزود: با موافقت استاندار و همراهی بهزیستی کرمانشاه بسته‌هایی شامل نیاز‌های اولیه و بسته‌های بهداشتی تهیه و در اختیار بسیاری از خانوار‌ها قرار گرفت ضمن اینکه در کنار آن مشورت‌های لازم برای دور ماندن از کرونا نیز به افراد ارایه شد.

رستمی ادامه داد: تشدید بیماری وسواس که در خانم‌ها شایع‌تر است یکی دیگر از مشکلات ایجاد شده توسط کروناست که در این خصوص نیز تلاش شد تا خدمات مشاوره‌ای لازم به افراد داده شود.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه بیان کرد: تشدید همین بیماری باعث بروز اختلافاتی در خانواده‌ها شده و حتی زوج‌های جوانی را تا آستانه طلاق و فروپاشی خانواده جلو برده است.

او همچنین به نقش مراکز مشاوره پلیس در بسیاری از صلح و سازش‌ها اشاره کرد و گفت: این مراکز ظرفیت بسیار خوبی در سطح استان هستند و امیدوارم ارائه مشاوره‌های لازم به بانوان که بیشتر در معرض آسیب هستند همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.