با اعلام باشگاه بارسلونا، جوزپ بارتومئو از مدیریت این باشگاه کناره گیری کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا، جوزپ بارتومئو از مدیریت آبی و اناری ها استعفا کرد.

بارسلونا در یکی، ۲ فصل گذشته نتایج کابوس واری به دست آورده که اوج آن به دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل قبل برمی‌گردد جایی که با نتیجه عجیب و غریب ۸ بر ۲ مقابل بایرن مونیخ شکست خورد.

همچنین آبی و اناری پوشان چند روز گذشته مقابل رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود سه بر یک شکست خوردند.

اگرچه باشگاه سرانجام توانست لیونل مسی را بدون اینکه ماجرا به دادگاه کشیده شود، حفظ کند، اما جایگاه بارتومئو به مدت چند هفته به شدت متزلزل شد.

دوره ریاست بارتومئو به طور رسمی سال آینده به پایان می‌رسید و قرار بود در ماه مارس انتخابات ریاست باشگاه برگزار شود، اما اعضای باشگاه خواستار رای عدم اطمینان به بارتومئو شدند تا او را وادار کنند فورا باشگاه را ترک کند.

در مجموع بیش از ۲۰ هزار رای علیه بارتومئو جمع شد که بالاتر از ۱۶۲۵۰ امضای مورد نیاز برای اجرایی کردن رای عدم اطمینان است.

روز دوشنبه هیئت مدیره باشگاه بار‌ها تلاش کردند تا رای عدم اطمینان را لغو یا به تعویق بیندازند، اما مقامات محلی تلاش باشگاه برای به تعویق انداختن این فرایند را رد کرد.

در نتیجه قرار بود فرایند رای عدم اطمینان طی هفته‌های آینده انجام شود، اما حالا دیگر نیاز به این کار نخواهد بود، زیرا بارتومئو و هیئت مدیره استعفا کردند.

بارتومئو در دوران ریاست خوان لاپورتا  به بارسا پیوست و در ژانویه سال ۲۰۱۴ عهده‌دار ریاست این باشگاه شد. او جانشین ساندرو راسل شد و چهاردهمین رئیس باشگاه بارسا لقب گرفت.

در طول دوران ریاست او، بارسلونا ۴ بار به عنوان قهرمانی لالیگا دست یافت، فصل ۲۰۱۴ قهرمان لیگ قهرمانان شد، اما بیشتر در فصول اخیر باشگاه دچار افت شده است.

انتقالات پس از جدایی از نیمار او در بازار نقل و انتقالات ناکام بود و فصل گذشته هیچ جامی نتوانست به دست آورد. شکست ۸-۲ برابر بایرن مونیخ و همینطور درخواست مسی برای ترک باشگاه آخرین ضربات مهلک به رئیس بارسا بود.

به این ترتیب باتومئو پس از تقریباً ۷ سال حضور در باشگاه بارسلونا این باشگاه را ترک می‌کند.

تیم فوتبال بارسلونا روز چهارشنبه برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار