در مراسمی از خدمات حجت الاسلام علی امیدی متقاعد تقدیر و ، حجت الاسلام محمد تقی سیفی به عنوان امام جمعه جدید شهر ازندریان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، این مراسم که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ،فرماندار شهرستان ملایر و جمعی از مسئولان و معتمدان و بزرگان در مسجد شهدای ازندریان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلین شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم درگذشت عالم بزرگ و جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله حاج سیدرضا فاضلیان را تسلیت گفت و ادامه داد: رسالت نماز جمعه صرفا کارهای عمرانی نیست امام جمعه نباید از مشکلات مردم منطقه خود غافل باشد، چرا که امروز دشمن از طریق اهرم معیشت به دنبال ضربه زدن به انقلاب و گفتمان انقلاب است.

او با تاکید بر اینکه تبلیغ اسلام در خدمت مجاهدانه و مخلصانه به مردم است، گفت: انتظار بر این است تا با ایجاد وحدت بین مسئولان و مردم در جهت رفع مشکلات و کارهای مردم در قسمت های مختلف حرکت کنیم.

حجت الاسلام امیدی امام جمعه پیشین ازندریان هم با عرض تسلیت درگذشت عالم بزرگ و جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله حاج سیدرضا فاضلیان گفت: رسالت نماز جمعه، ترویج فرهنگ گفتمان سازی و تمدن سازی برای زمینه سازی امر ظهور است.

امام جمعه سابق ازندریان مطرح کرد: مردم ما با وجود تمامی مشکلات اقتصادی که با آن دست و پنجه نرم می کنند اما در تمامی صحنه ها با بصیرت و با شکوه حضور دارند و این قابل تقدیر است.

حجت الاسلام سیفی, امام جمعه جدید ازندریان هم  نماز جمعه را قرارگاه ایمان، اخلاق و بصیرت خواند و گفت: به دنبال آن هستیم تا با همکاری همه مسئولان و مردم در این قرارگاه به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

او بر لزوم همدلی در منظقه تاکید کرد و گفت: پیام نماز جمعه رعایت تقوا و ترویج آن در جامعه است، معیار برتری تقوا است، تقوایی که با خود کریمی و بزرگی به همراه می آورد و آن زمان که انسان کریم می شود کارها نیز آسان خواهد بود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار