مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: اعضای جوان و آموزش دیده هلال احمر به عنوان آمران سلامت در قالب تیم‌های سه نفره در مکان‌های شلوغ نسبت به آگاه سازی مردم برای مقابله با ویروس کرونا اقدام می کنند.

به گزترش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی محمدهاشمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت:  همه شعب جمعیت هلال احمر استان با به کارگیری اعضای جوان و داوطلب آموزش دیده و مجرب به عنوان آمران سلامت در قالب تیم‌های سه نفره با برپایی ایستگاه‌های ثابت و سیار در مکان‌های پردد و شلوغ از قبیل فروشگاه‌ها، میادین اصلی شهر‌ها، ترمینال‌های مسافربری و ... حضور پیدا کرده و نسبت به آگاه سازی مردم در جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدام خواهند کرد.

او افزود: این طرح در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری از ۵ لغایت ۱۵ آبان ماه با مشارکت جوانان و داوطلبان در سطح شعب و مرکز استان برگزار خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در سراسر استان با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های خود نسبت به اجرای شیوه نامه آمران سلامت اقدام خواهد کرد.

محمدهاشمی افزود:  از عموم مردم می خواهیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گزاری فیزیکی و زدن ماسک به صورت صحیح، آمران سلامت را در کمک به تامین سلامت شهروندان یاری نمایند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار