فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای متفاوت برنامه های هفته بسیج دانش آموزی امسال با رویکردی متفاوت و با محوریت فضای مجازی خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سرهنگ پاسدار علی بقایی, فرمانده سپاه ناحیه همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز بویژه شهید حسین فهمیده ؛ گفت : سرآغاز حرکت های انقلابی و مردمی در سال ۵۶ و ۵۷ ، دانش آموزان به عنوان نسل مطالبه‌گر ، پرسشگر و انقلابی بودند.

او با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی ادامه داد: برنامه های امسال با رویکردی متفاوت نسبت به سالهای گذشته و با شعار (( دانش آموز انقلابی ، مقاومت و استکبار ستیزی )) و با محوریت فضای مجازی اجرا خواهد شد .

فرمانده سپاه ناحیه همدان ، راه اندازی پویش های مختلف از جمله آمریکا باید از منطقه برود و مرگ بر آمریکا ، برگزاری یادواره های شهدای  به صورت مجازی و زنده ، تقدیر از کادر درمانی زحمتکش از سوی گروههای دانش آموزی و برگزاری مسابقه کاریکاتور از چهره منحوس آمریکا از جمله این برنامه ها خواهد بود.

سرهنگ بقایی همچنین با اشاره به نقش آفرینی دانش آموزان درپیروزی انقلاب اسلامی افزود:  در این موضوع دانش آموزان همدانی هم نقش موثری داشتند . قیام دانش آموزان همدان در ۳۰ مهر ۵۷ آغازگر حرکت دانش آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ بود و بعد از قیام دانش آموزان در ۳۰ مهر ۵۷ حرکت‌های دانش آموزان در ۵ آبان ۵۷ شهرستان کبودراهنگ آغاز می شود ، همین قیام باعث بروز واکنش مراجع ، در رأس آنها امام خمینی(ره) شد ، که با بازتاب گسترده رسانه ای در داخل و خارج از کشور همراه می‌شود.

او افزود:  به خون غلتیدن ۵۶ دانش آموز در سال ۵۶ مقابل دانشگاه تهران، تبعید حضرت امام به ترکیه در سال ۴۲ و از همه مهمتر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ توسط دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام از مهمترین وقایع تاریخی این روزها است وبه همین مناسبت این ایام را هفته بسیج دانش آموزی و ۱۳ آبان را روز استکبار ستیزی نامگذاری کرده اند ، تا نسل جدید بداند که چه خباثت هایی آمریکایی ها علیه ایران انجام داده است  و چه رشادت هایی دانش آموزان بسیجی از خود برجای گذاشته اند .

فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار کرد : دانش آموز انقلابی همیشه می‌تواند در جامعه محور و تاثیر گذار باشد، دانش آموزان جهادی که در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی ، ورزشیو مطالبه گری  با عناوین مختلف فعالیت می کنند همین ها ادامه دهنده شهدای دانش آموز هستند و در جامعه تاثیر گذارند .

بقایی بیان کرد : ما نسل ظهوریم و نسل ظهور با نشاط و هدفمند است و این چیزی است که دشمن چشم دیدن آن را ندارد و با تبلیغات گسترده خود بذر ناامیدی و بی ایمانی را در دل جوان و نوجوان می پاشد ، پس وظیفه دانش آموزان بسیجی ماست که با قوت مقابل این توطئه ها بایستند

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار