مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس:

کمک‌های مؤمنانه‌ی فارس با محوریت ائمه جمعه ساماندهی می‌شود

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس از اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مؤمنانه با محوریت ائمه جمعه و جماعات در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان گفت: حسب فرمایش اخیر مقام معظم رهبری و تأکید ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برای اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب، مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مؤمنانه، با محوریت ائمه جمعه و جماعات، پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی با سه محور آغاز می‌شود.

او، تداوم کمک‌های مؤمنانه به آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا و کمک‌های معنوی، مالی، تجهیزاتی و... به مراکز درمانی و بهداشتی خصوصا بیمارستان‌هایی که بیماران کرونایی را ویزیت می‌کنند و همچنین پشتیبانی و حمایت کامل از مدافعان سلامت را از جمله این محورها برشمرد.

ملک‌مکان اظهار کرد: همچنین برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های معنوی و دینی و تشویق و راهنمایی مردم و توجه دادن آنان به التجاء و راز و نیاز با پروردگار متعال (دعا، استغفار و...) از دیگر محورهای اجرایی کردن این رزمایش است.

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس یادآور شد: ائمه جمعه با همکاری بسیج و سپاه، اداره ارشاد، اوقاف، سازمان تبلیغات، هیئت امنای مساجد و ائمه جماعات، گروه‌های جهادی، خیرین، مسؤلان شهر و شهرستان برنامه‌ریزی و اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار