اشتغال هدیه سفره خانه‌های سنتی به افراد بیکار دشت آزادگان

فرماندار دشت آزادگان گفت: با راه اندازی سفره خانه‌های سنتی می‌توان مشکل بیکاری افراد شاغل در تالار‌های این شهرستان را رفع کرد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به افتتاح سفره خانه سنتی در شهر سوسنگرد گفت: ارائه مشوق‌های اشتغالزایی در زمینه راه اندازی سفره خانه‌ها می‌تواند مشکل بیکاری افراد شاغل در تالار‌ها را مرتفع نماید.

او با تقدیر از ال‌هایی سحر سرمایه گذار این سفره خانه افزود: ارائه تسهیلات ارزان قیمت و همچنین استفاده از ظرفیت‌های میراث فرهنگی و ارائه صنایع دستی در این اماکن می‌تواند در زمینه فروش اجناس نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.

سیلاوی اظهار داشت: آماده سازی زیرساخت‌های سرمایه گذاری از جمله؛ تخفیف در هزینه آب، برق، گاز و همچنین وام‌های کم بهره در اینگونه طرح‌ها از سوی میراث فرهنگی تامین خواهد شد.

سفره خانه سنتی در مرکز شهر سوسنگرد با فضایی سنتی و دلنشین و انواع غذا‌های سنتی و ایرانی به مردم شهرستان خدمات رسانی می‌کند در این مکان از تخت بجای میز و صندلی استفاده می‌شود تا شکل سنتی آن حفظ شود و آماده استقبال از گردشگران است و در آینده می‌تواند نقش مهمی در جذب گردشگران ایفا نماید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.