با بسته اخبار انتظامی امروز چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ همراه سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اخبار انتظامی امروز چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان به شرح زیر است: 

کشف  و توقیف ۳۸۶۴ مرغ زنده قاچاق در محور کرمان ـ بم 

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۳ هزار و ۸۶۴ مرغ زنده و دستگیری ۲ متهم در عملیات پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

 سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی مرصاد در حین کنترل خودرو‌های عبوری محور کرمان- بم به ۲ دستگاه کامیون بنز و کامیونت مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از خودرو‌های مذکور، ۳ هزار و ۸۶۴ مرغ زنده را که بدون هر گونه مجوز قانونی و بهداشتی قصد خروج از استان را داشتند، کشف کردند.

سرهنگ میرحبیبی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش طیور کشف شده را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، بیان کرد: در این خصوص، ۲ متهم دستگیر و طیور کشف شده به کشتارگاه استان کرمان تحویل داده شدند.

او گفت: امسال یکی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبارزه با پدیده قاچاق است که این مهم با جدیت از سوی پلیس امنیت اقتصادی کرمان پیگیری می‌شود و نیروی انتظامی با قاچاقچیان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کشف ۲۲۹ کیلوگرم تریاک در عملیات تکاوران ۱۱۶ کهنوج

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۲۹ کیلو و ۳۷۵ گرم تریاک از یک دستگاه پژو ۴۰۵ در عملیات تکاوران یگان ۱۱۶ شهرستان کهنوج خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان کهنوج با انجام کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای حمل یک محموله موادمخدر از محور‌های مناطق جنوبی استان کرمان با خبر شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران با استقرار در ورودی شهرستان جیرفت به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند؛ اما با فرار راننده روبرو شدند.

سردار ناظری با اشاره به توقیف این خودرو، طی یک عملیات تعقیب و مراقبت ضربتی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲۲۹ کیلو و ۳۷۵ گرم تریاک را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

استمرار کمک‌های مومنانه پلیس کرمان به نیازمندان

معاون اجتماعی پلیس استان کرمان با اشاره به اهدای بسته‌های کمکی و ارائه خدمات مشاوره‌ای به اهالی مناطق محروم محدوده شهرستان کرمان در طول هفته ناجا از ادامه روند این کمک‌های مومنانه خبر داد.

کوروش احمدیوسفی گفت: همزمان با هفته ناجا کارشناسان مرکز مشاوره آرامش، طی اجرای یک طرح مشارکتی با همکاری اداره بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، معاونت بهداری و معاونت مهندسی فرماندهی انتظامی به اهالی مناطق کمتر برخوردار محدوده شهرستان کرمان خدماتی را ارائه کردند.

او افزود: در این طرح، تیم‌های معاونت بهداری پلیس کرمان به همراه تیم‌هایی از اداره بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی خدماتی در حوزه درمان بیماران نیازمند، دندانپزشکی، مشاوره و برخی خدمات حوزه بهداشت و سلامت به مراجعان ارائه دادند.

احمدیوسفی بیان کرد: در این طرح، تیم‌های معاونت مهندسی نیز با همکاری مسئولان محلی، ضمن شناسایی چندین خانواده محروم و نیازمند، در انجام برخی اقدامات عمرانی از جمله برق کشی، لوله کشی و تامین برخی مصالح ساختمانی به یاری آنان شتافتند و با به کارگیری یک دستگاه لودر، زمین فوتبال مورد استفاده نوجوانان این منطقه را هموار کردند و کارشناسان مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی نیز با استقرار در این مناطق به مردم و مراجعان، خدمات مشاوره ای ارائه دادند.

او تصریح کرد: در استمرار این طرح و در پایان هفته ناجا نیز کارشناسان مرکز مشاوره آرامش و کارکنان معاونت اجتماعی با همکاری دفاتر تسهیل گری، مقداری اقلام مورد نیاز خانواده‌ها از جمله برخی لوازم التحریر را بین اهالی این مناطق توزیع کردند که امیدواریم این گونه طرح‌ها با وسعت عمل بیشتری از سوی سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها در این گونه مناطق کمتر برخوردار دنبال شوند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار