رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

دشمن با تحریم به دنبال تسلیم ملت ایران است

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا گفت: دشمنان به وسیله تحریم‌های ظالمانه به دنبال تسلیم ملت ایران هستند در حالیکه تسلیم شدن در برابر زیادخواهی‌های استکبار بر خلاف آرمان‌های انقلاب است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم سیستان و بلوچستان اظهارداشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب پشت خاکریز‌ها به سینه نشسته و اوضاع را نظاره و نقشه می‌کشد.

او با اشاره به سخنان مشاور اقتصادی ترامپ مبنی بر اینکه هر تحریمی همچون تحریم‌های غذا و دارو علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را به میدان آورده‌اند ادامه داد: در این بین بسیاری از کشور‌های اروپایی در مقابل رسانه و دوربین‌ها روی خوش نشان می‌دهند، اما در باطن هیچ گونه همکاری با ما ندارند.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: نقشه دشمن است که در داخل به این نتیجه برسیم که دستانمان را بالا ببریم درحالی‌که این مساله با آرمان‌های انقلاب، امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و آنچه اسلام تحت عنوان عزت از ما می‌خواهد سازگاری ندارد و دشمن آن را به گور خواهد برد.

او  تاکید کرد: در کشور بن بست نداریم و یقین داشته باشید که هرکسی این موضوع را اعلام می‌کند خود در بن بست است از این‌رو هر مسوولی که در نظام جمهوری اسلامی مسوولیتی را قبول می‌کند باید یک انسان امیدوار باشد.

حجت الاسلام مصطفوی نیا افزود: مسوولان اگر امید نداشته باشند که راه را باز کرده و گره گشا باشند باید مسوولیت را کنار گذاشته و آن را ترک کنند.

او  با تاکید بر اینکه در موضوع نارضایتی‌ها نباید همه امور را به تحریم‌ها مرتبط بدانیم و این یعنی پاک کردن صورت مساله؛ خاطرنشان کرد: به گفته کارشناسان امر ۳۰ درصد مشکلات مربوط تحریم‌ها و ۷۰ درصد دیگر به خود ما باز می‌گردد، زیرا بعضی از تولیدات به صورت ۱۰۰ درصد در داخل کشور تولید می‌شوند.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مسوولان باید همراه و با برنامه باشند و در این برنامه‌ها اولویت‌ها را درنظر گیرند افزود: این موضوعات سخت‌تر از جنگ نیستند در آن زمان نظام جمهوری اسلامی ایران به همت مردان بی ادعا بسیاری از گردنه‌های سخت را پشت سرگذاشت و این در حالی بود که همه دنیا علیه کشور ما بود.

او بیان کرد: دشمنان از اقدامات خود علیه نظام جمهوری اسلامی مایوس شده و به آخر خط رسیده است.

حجت الاسلام مصطفوی نیا اظهارداشت: آن چیزی که دشمن هم اینک دارد سلطه بر رسانه‌هاست و از این ظرفیت با تمام توانش در جهت اهداف خود استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار