فرماندار نهاوند گفت: شماری از مردم نهاوند همچنان کرونا را جدی نمی گیرند ، شیوه نامه های بهداشتی هم در مطب پزشکان رعایت نمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مرادناصری,فرماندار نهاوند در نشست با جامعه پزشکان و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان  افزود:از رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی و طرح فاصله گذاری در مطب پزشکان، آزمایشگاه ها، داروخانه ها و درمانگاه های شهرستان به شدت انتقاد دارم و این وضع باید ساماندهی شود چون این مکان ها عامل تشدید بیماری کرونا هستند.

او بیان کرد: وضع شهرستان در شیوع کرونا خطرناک و حاد است و همه برای خروج از این وضع باید تلاش کنند.

فرماندار نهاونداظهار داشت: با اوج‌گیری این ویروس و افزایش شمار مبتلایان، لازم است محدودیت‌های سختگیرانه در سطح شهر و روستاها اعمال شود تا این بیماری فروکش نماید. 

ناصری افزود: ازدحام جمعیت در بیمارستان، مطب‌ها، مراکز درمانی و آزمایشگا‌ها باید کنترل شود چرا که سلامت مردم در میان است.

او ادامه داد: در مراکز بهداشتی با استفاده از ظرفیت انتظامی و سامانه نوبت‌دهی به مراجعان خدمات رسانی کنند.

فرماندار نهاوند گفت: باید جو روانی و ایجاد حساسیت‌های اجتماعی را با هدف آگاهی و اطلاع‌رسانی شهروندان از خطر کرونا و لزوم پرهیز از حضور در مراکز شلوغ ایجاد کنیم.

ناصری  گفت: اگر واحد درمانی از اجرای موارد بهداشتی سرپیچی و موارد مدنظر را رعایت نکند حتما نسبت به برخورد قانونی و جدی با آنان اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.