مدیر کل برنامه ریزی استانداری سمنان گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی کلیه برنامه های هفته پژوهش و فناوری با نظارت و تایید ستاد استانی مقابله با کرونا برنامه ریزی و برگزارشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن سعدالدین مدیر کل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان در جلسه کارگروه آموزش و پژوهش استان با بیان اینکه مراسم هفته پژوهش و فناوری استانی در سراسرکشور از ۱۵ تا ۲۰ آذر ماه برگزار می شود گفت: برنامه های هفته پژوهش باید مطابق دستور العمل مصوب استانی ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری برگزار شود.

او افزود: به منظور ایجاد زیر ساخت های لازم برای تحقق توسعه پژوهش و فناوری بومی استان و تقویت دستاورهای پژوهش و فناوری برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار ها با توجه به شعار"پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید" مورد توجه جدی قرار گیرد.

سعدالدین در پایان با اشاره به اینکه در راستای برون سپاری برگزاری و اجرای نمایشگاه ها هفته پژوهش و فناوری از ظرفیت بخش غیر دولتی بهره گرفته شود. ابراز داشت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید میگردد،کلیه برنامه های هفته پژوهش و فناوری با نظارت و تایید ستاد استانی مقابله با کرونا برنامه ریزی و برگزارشود.  

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.