در بسته حوادث پنجشنبه ۸ آبان ۹۹ بخوانید؛

۱۵ سارق حرفه‌ای در بهبهان با دستان بسته/ سارقان حرفه‌ای لوازم ساختمانی در شوش دستگیر شدند

حوادث امروز پنجشنبه ۸ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز پنجشنبه ۸ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارقان حرفه ای در بهبهان دستگیر شدند

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان با اشاره به هماهنگی با مرجع قضایی و اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با هدف برخورد قاطع با سارقان از سوی ماموران این فرماندهی گفت: ماموران کلانتری ۱۱ با همکاری سایر واحد‌های پلیس، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پایش عملکرد مجرمان سابقه دار طی چند عملیات مختلف، گسترده و هماهنگ، ۱۵ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: سارقان در تحقیقات پلیس به بیش از ۲۵ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و در این رابطه تعداد ۷ دستگاه موتورسیکلت، ۱۰ دستگاه رایانه و مقداری سیم برق و تعدادی لوازم خانگی مسروقه و هچنین مقداری موادمخدر از نوع حشیش و شیشه مجموعا به مقدار ۳۰ گرم کشف و ضبط شد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه ضمن اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی از شهروندان درخواست کرد هرگونه اطلاعات خود از فعالیت مجرمان و افراد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای لوازم ساختمانی و راهداری در شوش

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم ساختمانی و راهداری در شهرستان شوش، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و با تلاش ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ و اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق سابقه دار در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی لوازم ساختمانی، لوله‌های آب کشاورزی، راهداری و گاردیل جاده‌ای کشف شد، افزود: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس ۱۲ فقره سرقت در شهرستان شوش اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی دفرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در نقاط مختلف شهرستان، تدابیر ویژه جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پاسگاه انتظامی شمس آباد با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم را به همراه یک همدست در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس به ۱۸ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند، ۲ ادامه داد: ۲ مالخر در این رابطه دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار