دادستان شهرستان زیرکوه از ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حسینی دادستان شهرستان زیرکوه گفت: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و به جهت پیشگیری بیشتر این ویروس کشنده، برگزاری هرگونه تجمع و مجلس عروسی و عزا تا اطلاع ثانوی در این شهرستان ممنوع است.

او افزود: در صورت برگزاری مجلس، با برگزار کنندگان جلسات به جرم تهدید علیه سلامت جامعه طبق قانون برخورد خواهد شد.

حسینی بیان کرد: سرعت انتشار و انتقال ویروس کرونا  ۱۰ برابر شده است و باید این وضعیت نگران کننده را به نحوی مدیریت کرد که به بحران و فاجعه انسانی تبدیل نشود و برای این مهم همه از جمله مردم باید پای کار باشند.


بیشتر بخوانید


دادستان زیرکوه تجمع‌ های ختم و عروسی را عامل انتقال ویروس کرونا دانست و اظهار کرد: هرگونه غفلت در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌ های بهداشتی تبعات سنگین در پی خواهد داشت؛ از این رو با برگزارکنندگان مراسم ختم و عروسی برخورد می‌شود.

او رعایت شیوه‌نامه‌ های بهداشتی را عامل مقابله با کرونا معرفی کرد و عنوان کرد: باید حساسیت‌ ها در این مورد بیشتر و دستورالعمل ها و نکات بهداشتی به طور صحیح و کامل برای حفظ سلامت جامعه انجام شود.

حسینی اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا گام‌ های مثبت در شهرستان برنامه‌ریزی و برداشته شده که این روند با تلاش مضاعف پیگیری می‌شود.

دادستان زیرکوه با بیان اینکه در زمینه کرونا قاطعانه عمل خواهیم کرد، بیان کرد: نظارت بر واحد‌ های صنفی تشدید خواهد شد و با هر واحد صنفی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکند، برخورد خواهدشد.

انتهای پیام / ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.