سلیمانی دشتکی گفت: وحدت و همدلی، عاملی مهم برای هموار کردن مسیر توسعه استان ایلام شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان که با حضور نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد، از همراهی و همکاری خوب نمایندگان استان تشکر کرد و گفت: خوشبختانه امروز وحدت و همدلی مسیر توسعه استان را هموارتر کرده است.

او با اشاره به مرزداری ایلامی‌ها در ۸ سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: در این ۸ سال ایلام عملا از توسعه بازماند و به همین دلیل دین بزرگی بر گردن کشور دارد.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که ایلام در دوران دفاع مقدس بیش از ۳ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز را تقویم نظام و کشور کرده است، اظهار کرد: اگرچه دولت‌ها زحمات و تلاش‌های زیادی برای استان کشیده اند، اما عمق محرومیت‌های استان زیاد است و نیاز به توجه بیشتر دارد.

او مهمترین استراتژی استان برای توسعه را ایجاد سرمایه‌گذاری در استان عنوان کرد و افزود: در این سه سال که در خدمت مردم شریف استان هستیم بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری شده است.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به رایزنی‌های فراوان با مسئولان ارشد کشور در راستای پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردمی اظهار کرد: در این مدت تلاش‌های زیادی کرده ایم تا با رایزنی و دعوت از هیئت ها، نهادها، هلدینگ‌ها و سازمان‌های مختلف مسائل و مشکلات استان را مطرح کنیم تا  اقدامات موثری به منظور رفع موانع و مشکلات صورت گیرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.