معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به شرایط فعلی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: ثبت‌نام دانشجویان جدید‌الورود به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم طی گفت‌وگو با خبر شبکه یک با اشاره به شیوه ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود اظهار کرد: تمام فرآیند ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود به صورت الکترونیکی است و موسسات و مراکز آموزشی زیرساخت‌های لازم را برای ثبت نام غیرحضوری فراهم کرده‌اند.

او ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود اولویت اصلی وزارت علوم حفظ سلامتی دانشجویان است و آموزش‌ها در این ترم نیز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

خاکی صدیق بیان کرد: در حال حاضر دو تا سه هفته به پایان ترم دانشگاه‌ها بر حسب ضرورت ادامه پیدا کرده و ترم طولانی‌تر می‌شود.


بیشتر بخوانید:


خاکی صدیق افزود: در این ترم تعداد واحدهای اخذ شده کم‌تر است تا در بازه زمانی مناسب آموزش‌ها انجام شود. 

او بیان کرد: ما علاقه داشتیم که دانشجویان جدیدالورود با حضور فیزیکی خود با محیط دانشگاه و استادان خود آشنا بشوند ولی به دلیل شیوع بیماری کرونا و شرایط موجود آموزش‌ها در این ترم به صورت الکترونیکی خواهد بود و ترم آینده دانشجویان به صورت حضوری و فیزیکی در مراکز آموزشی حاضر می شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.