طی ۷ ماهه نخست امسال، سه هزار و ۱۴۹ فقره وام قرض الحسنه از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی هفت ماهه نخست امسال سه هزار و ۱۴۹ فقره وام قرض‌الحسنه از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان این نهاد پرداخت شد.

او با بیان اینکه تمامی خدمات بانکی توسط صندوق امداد ولایت به سپرده‌گذاران ارائه می‌شود افزود: در هفت ماهه نخست امسال ۲۵ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان وام از طریق این صندوق به مددجویان پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید


ملک پور بابیان اینکه ایجاد زمینه اشتغال و کمک به توانمندسازی مددجویان یکی از وظایف و کارکرد‌های مهم و اساسی کمیته امداد است اضافه کرد: چهار میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان میلیون تومان به متقاضیان طرح‌های اشتغال و خودکفایی ارائه شد.

او با اشاره به ارائه تسهیلات احداث و خرید مسکن توسط صندوق امداد ولایت به مددجویان ادامه داد: شش میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان وام به متقاضیان خرید و احداث مسکن در شهر‌ها و روستا‌های استان و همچنین سه میلیارد و ۲۴۹ میلیون تومان وام ودیعه مسکن به خانواده‌های نیازمند پرداخت شده است.

ملک پور بابیان اینکه هدف از پرداخت تسهیلات حمایت و رفع نیاز متقاضیان است گفت: ۱۱ میلیارد و ۵۱۲ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان این نهاد اعطاشده است.

او اضافه کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای ایجاد زمینه اعطای وام به نیازمندان به شعب صندوق امداد ولایت در ادارات کمیته امداد در سطح استان و یا به سایت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار