مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه ۱۰شهریور ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

خودسوزی جوان ۳۲ ساله رودباری

محمد حیدری ، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودبار گفت: (ح. ب) جوان اهل روستای گنجه، رو به روی شرکت یکی از معادن ماسه شهرستان رودبار خودسوزی کرد.

او افزود: بنا به ادعای مدیران این شرکت، این فرد به صورت روزمزد تا ۸ ماه پیش در قسمت ساختمانی فعالیت موقت داشت و با اتمام کار نیز همکاری وی با این شرکت قطع شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودبار گفت: تا قبل از خودسوزی هیچ شکایتی از سوی وی به اداره کار داده نشده بود.

حیدری تصریح کرد:این جوان رودباری دچارسوختگی شدید شده و اکنون در بیمارستان بستری است.

شنیده شده این جوان که اعتیاد به موادمخدر داشته به دلیل مشکلات مربوط به اشتغال خودسوزی کرده است.

کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال

سرگرد امیر وهاب‌زاده ، فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر گفت: با شناسایی فردی که در منزلش اقدام به استفاده از دستگا‌ه‌های استخراج ارز دیجیتال می‌کرد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او  افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از منزل شخص مورد نظر، ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان  رضوانشهر  ارزش این دستگاه‌ها ی کشف شده را یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: متهم ۴۱ ساله دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده است.

آتش سوزی در دفتر فنی مهندسی رشت

یک دفتر فنی مهندسی در رشتیان رشت به علت اتصال در سامانه سیم کشی برق، آتش گرفت.

شهرام مومنی،  رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه این آتش سوزی در طبقه دوم آپارتمان ۴ طبقه رخ داد گفت: ۳۱ آتش نشان با ۱۰ دستگاه خودروی اطفای حریق در کمتر از ۱۰ دقیقه آتش را مهار و از سرایت به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند.

او  افزود: آتش سوزی به علت اتصال در سامانه سیم کشی برق در یک دفتر فنی مهندسی بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت تصریح کرد: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

کشف ۴۲۹ حلقه لاستیک خودروی احتکار شده

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فومن گفت: بازرسان این اداره با هماهنگی و همکاری دستگاه قضائی، اداره آگاهی نیروی انتظامی و سربازان گمنام سپاه ناحیه فومن در بازرسی یک منزل مسکونی در داخل شهر فومن ۴۲۹ حلقه انواع لاستیک خودرو‌های سبک به ارزش ۲۲۰ میلیون تومان را تحت عنوان قاچاق، احتکار و عدم اعلام موجودی کشف  و پرونده به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.