رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۸ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۸ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق طی دیروز گفت: وقوع آتش سوزی در یک واحد تجاری در منطقه کیانشهر راس ساعت یک و یک دقیقه بامداد اطلاع رسانی شد.

او علت آتش سوزی را اتصال شارژر تلفن همراه عنوان کرد و افزود: با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان، حریق مهار شد و از وقوع اتفاقات تلخ و ناگوار جلوگیری بعمل آمد.

قنبری اظهار داشت: همچنین واژگونی خودروی سواری پژو پارس به علت بی احتیاطی و توانایی نداشتن راننده در کنترل خودرو در مسیر آزاد راه خلیج فارس ۲۰ کیلومتری بعد از عوارضی در ساعت یک و ۲۳ دقیقه بامداد رخ داد و آتش نشانان با ایمن سازی مسیر و انتقال خودرو به حاشیه امن از بروز حوادث احتمالی برای خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند و پس از پاکسازی مسیر از بقایای به جا مانده از تصادف به عملیات خود خاتمه دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه به مهار آتش سوزی مغازه پارچه فروشی در منطقه خشایار در ساعت ۳ و ۵ دقیقه اشاره و تصریح کرد: همچنین برخورد خودروی سمند به پایه برق در مسیر حد فاصل میدان شهید بندر به دروازه ساعت ۳ و ۴۸ دقیقه بامداد، آتش نشانان را به محل سانحه کشاند و با نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه مصدومان را که ۲ مرد بودند با استفاده از تجهیزات نجات از داخل خودرو خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

او به مهار آتش سوزی خودروی ۲۰۶ در منطقه فاز سه کوی ملت در ساعت ۶ و ۳۱ دقیقه و حریق نیزار جاده ساحلی غربی ساعت ۱۶ و ۵۳ دقیقه با تلاش آتش نشانان اشاره کرد و اظهار داشت: تصادف خودروی پژو ۴۰۵ و پراید در مسیر حد فاصل پل ولایت به سمت میدان سه راه تپه ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه منجر به مصدوم شدن ۲ سرنشین زن خودروی پراید شد که آتش نشانان با استفاده از دستگاه‌های برش و تخصصی مصدومان را از داخل خودرو خارج و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری ادامه داد: آتش نشانان در عملیات نجات، در منطقه شهرک برق یک زن را که به علت خرابی قفل درب در منزل مسکونی محبوس شده بود نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.