آزادسازی ۱۶ هکتار زمین راکد در شهرک صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال ۱۶ هکتار زمین که به واسطه قرارداد‌های راکد در اختیار افراد قرار داشت، آزاد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۳۹ قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به دلیل راکد بودن فسخ شد.

او گفت : بیشترین تعداد قرارداد فسخ شده با ۲۳ مورد مربوط به شهرک صنعتی زاگرس کرمانشاه است که باعث آزاد شدن ۹ هکتار زمین صنعتی شده است.

 کردستانی افزود: از ابتدای واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه تاکنون ۶۸۰ قرارداد راکد لغو و زمین از افراد پس گرفته شده است.

او افزود: در صورتی که سرمایه گذاران پس از در اختیار گرفتن زمین نتوانند از نظر فیزیکی طرح خود را اجرا کنند و یا برنامه زمین بندی مناسبی ارایه دهند زمین واگذار شده به آنان پس گرفته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه ادامه داد: با این کار زمینه فعالیت برای سرمایه گذاران توانمند و افرادی که قصد اشتغالزایی دارند، فراهم خواهد شد.

کردستانی گفت: فسخ قرارداد بعد از بازدید‌های میدانی، بررسی کارشناسی و در نهایت رای هیات داوران انجام می‌شود.

۱۶۵ درصد انعقاد قرارداد در شهرک‌های صنعتی کرمانشاه افزایش یافت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه گفت: در نیمه نخست امسال انعقاد قرارداد در شهرک‌های صنعتی استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۶۵ درصد افزایش یافته است.

کردستانی افزود: در نیمه نخست پارسال ۶۵ قرارداد با ۲۵ هکتار زمین به سرمایه گذاران واگذار شد که امسال به ۱۷۲ عقد قرارداد با ۱۴۰ هکتار رسیده است.

او ادامه داد: شهرک صنعتی زاگرس با ۳۸۶ عقد قرارداد و ۱۶۹ هکتار مساحت، شهرک صنعتی فرامان ۳۲۹ عقد قرارداد و ۱۶۰ هکتار، شهرک صنعتی هرسین ۸۰ عقد قرارداد با مساحت ۲۷ هکتار بیشترین عقدقرارداد‌ها و واگذاری زمین‌های صنعتی در استان را داشته اند.

کردستانی با بیان اینکه استان کرمانشاه، ۲۱ شهرک صنعتی با ۲ هزار و ۳۴۹ هکتار مساحت در اختیار دارد، گفت: تاکنون مرحله عملیاتی هزار و ۴۶۷ هکتار با ۸۹۷ هکتار زمین صنعتی فراهم شده است.

او با بیان اینکه ۷۳۸ هکتار زمین صنعتی شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه واگذار شده ادامه داد: اکنون ۱۵۹ هکتار زمین صنعتی باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه افزود: از زمان تاسیس شهرک صنعتی در استان تاکنون هزار و ۵۷۸ قرارداد با سرمایه گذاران بسته شده که از این تعداد ۴۰۵ قرارداد به بهره برداری رسیده و در حال فعالیت است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.