سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا در خراسان رضوی گفت: محدودیت‌های کرونایی از چهارشنبه ۱۴ آبان ماه به مدت ۱۰ روز در مشهد اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدحسین بحرینی سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا در خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط و وضعیت قرمز کرونایی که در مشهد وجود دارد، محدودیت‌های کرونایی از چهارشنبه ۱۴ آبان ماه به مدت ۱۰ روز در این شهر اجرا می‌شود.

او افزود: این محدودیت‌های کرونایی برای گروه‌های شغلی سه و چهار در نظر گرفته شده است که شامل فعالیت‌های آموزشی و ورزشی می‌شود.
 

بیشتر بخوانید

مشاغل گروه سوم شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهد‌های کودک، استخر‌های سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی می‌شود.

گروه چهارم نیز شامل برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه خانه و چای خانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی است.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.